استاندار خراسان‌ شمالی:

پیگیری خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات سفر دولت به خراسان‌ شمالی

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی در دهمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت تعیین خط اعتباری ویژه برای تسهیلات سفر رئیس جمهوری به استان در حال پیگیری و در این زمینه رایزنی‌های لازم در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات سفر دولت به خراسان‌ شمالی

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه موضوع تعیین خط اعتباری ویژه و تقاضای افزایش اعتبارات تبصره ۱۸ برای پرداخت تسهیلات سفر رییس جمهور با پیگیری های مستمر انجام شده است و به زودی این موضوع در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد و دارایی نیز مطرح و پیگیری خواهد شد.

حسین نژاد ضمن اینکه پیگیری برای خط اعتباری ویژه نیازمند اقدام مشترک است تا کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر، تسهیلات تکلیفی نیز پرداخت شود، تاکید کرد: ارائه برنامه ها از سوی دستگاه و نهادها به سرعت انجام شود تا جذب مناسب منابع مربوط به اشتغال زایی استان محقق شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در رونق اشتغال زایی، تا پایان هفته دستگاه های مرتبط برنامه های خود را به اداره کل اقتصاد ودارایی ارائه دهند.

استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر اینکه در شورای برنامه ریزی استان به دنبال این هستیم که تصمیماتی که گرفته می شود در درجه اول بحث عدالت استانی در آن حاکم باشد، افزود: همچنین در راستای رسیدن این عدالت استانی کارگروه هایی ذیل شورای برنامه ریزی با دقت نظر موضوعات را دنبال می کنند به نحوی که کار کارشناسی لازم در موضوعات لحاظ شود.

حسین نژاد تصریح کرد: موضوع نواحی صنعتی در شهرستان های مانه وسملقان، جاجرم(شوقان) با کار کارشناسی به صورت کاملا فنی و تخصصی در جلسه بعدی مطرح شود.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۹ دی، به دشمنی و کینه توزی عملی مستکبران علیه نظام اسلامی اشاره کرد و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت را مورد توجه قرار داد و گفت: برای طی نمودن مسیر صحیح و عدم تکرار حوادث و فتنه ها باید موانع بصیرت نظیر غفلت، شهوت، نفاق، لجاجت دنیا طلبی، عدم توجه به قرآن، علم نداشتن و...را شناخت.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز در این جلسه از مدیران دستگاه ها خواستار شد با توجه به اینکه هنوز بخش مصارف بودجه ۱۴۰۲ در حال تدوین و جمع بندی است با هماهنگی با دستگاه های ملی سقف اعتباری پروژه خود را در لایحه ۱۴۰۳ افزایش دهند.

بهزاد فر با بیان اینکه رایزنی و تلاش ها در سطوح مختلف کشوری با همکاری استاندار در حال انجام است تا سقف اعتبارات مصوب پروژه ها به ویژه پروژه های با نام استان افزایش یابد، گفت: مدیران دستگاه ها نیز توجه داشته باشند که فرصت ۴۰ روزه برای این امر وجود دارد.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار