طرح فراگیر مدارس در دبستان حضرت معصومه(س) رشت اجرایی شد/فیلم

گیلان (پانا) - طرح فراگیر مدارس که برای اولین بار در مدارس اجرا یی می‌شود، پنج هدف اصلی را که شامل خردورزی و خودباوری، ایمان، امید، هویت و نشاط است را دنبال می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح فراگیر مدارس در دبستان حضرت معصومه(س) رشت اجرایی شد/فیلم

طرح فراگیر مدارس در مدرسه حضرت معصومه (س) رشت با اهداف پیش بینی شده آن اجرا شد که اولین هدف آن خردورزی و خودباوری است و شامل فعالیت محوری گفتمان و پرسش و پاسخ، ایمان با فعالیت محوری اقامه نماز، امید با فعالیت محوری سفرهای تربیتی، هویت با فعالیت محوری تشکل‌های دانش آموزی و نشاط با فعالیت‌هایی شامل جشنواره ها، مسابقات و مهارت‌ها را برای دانش آموزان دنبال می‌کند.

در این طرح با توجه به کم شدن حجم بخشنامه ها و دستورالعمل‌ها و تدارک لازم در ایجاد فرصت اجرای برنامه های پرورشی مورد استقبال همکاران این حوزه قرار گرفت. همچنین به علت تنوع برنامه ها دانش آموزان هم به این موضوع رغبت نشان دادند.

اولیای دانش آموزان هم با دخیل شدن در گروه‌های نمازیار، اردویار، تشکل یار، رقابت یار و... بصورت آگاهانه با مدرسه همکاری داشتند.

با توجه به تلاش مدیریت و معاونت پرورشی این مدرسه در خصوص ثبت نام دانش آموزان در سامانه نورینو عمل به شاخص های مدنظر بیش از 90 درصد دانش آموزان بوده است و درصد باقیمانده هم به علت مشکلات سامانه ای و مناسب نبودن شرایط خانوادگی دانش آموزان اجرایی نشد.

دانش آموز خبرنگار: آریانا مصفا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار