معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

اگر فعالیت‌ها زیرساخت پژوهشی داشته باشد، موفق تر خواهیم بود

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت بحث‌های پژوهشی و علمی زیرساخت های فکری هستند، وقتی فعالیتی تعریف می‌شود، اگر زیرساخت پژوهشی داشته باشد، طرح موفق تر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۳۴۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر فعالیت‌ها زیرساخت پژوهشی داشته باشد، موفق تر خواهیم بود

همایش تجلیل از پژوهشگران برگزیده کشوری و استانی آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنکی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: بحث های پژوهشی و علمی زیرساخت های فکری ما هستند، وقتی می خواهیم فعالیتی را تعریف کنیم، اگر زیرساخت پژوهشی داشته باشد، طرح موفق تری خواهیم داشت.

مهدی نم نبات افزود: قطعا بحث های علمی، تجربه نگاری و اقدام پژوهی در پیشبرد اهداف ما جهت رسیدن به فعالیت های مورد نظر موثر هستند.

وی در ادامه بیان کرد: امسال در مسابقات بحث نورینو را داریم، سامانه جامعی که از طرف وزارت طراحی شده و قرار است همه دانش آموزان در این سامانه ثبت نام کنند و فعالیت های دانش آموزی از این طریق رصد می شود.

نم نبات تصریح کرد: طرح فراگیر پرورشی را نیز داریم که در این طرح فعالیت های شاخصی را مشخص کرده اند. از جمله مسابقات، جشنواره ها و رویدادها که قرار است نشاط را بین دانش آموزان ایجاد کند. از معاونین پرورشی می‌خواهیم طوری برنامه ریزی کنند که نشاط در مسابقات تحقق پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار