با سفر وزیر آموزش و پرورش

افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی در شهرستان گنبد استان گلستان

گلستان (پانا) - همزمان با سفر دوم ریاست جمهوری و با حضور وزیر آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی، استخر دانش‌آموزی شهرستان گنبد کاووس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی در شهرستان گنبد استان گلستان

اولین استخر دانش‌آموزی شهرستان گنبد با زیربنای هزار و ۶۷۴ مترمربع در حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عملیات احداث اولین استخر اختصاصی دانش آموزی، از سال ۱۳۹۱ آغاز شد؛ اما به دلیل عدم توانایی در تامین بودجه مورد نیاز به مدت ۱۰ سال و تا پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم توقف پیدا کرد.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تکمیل نخستین استخر دانش آموزی گلستان در گنبدکاووس و در جریان سفر ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان مورد توجه قرار گرفت و افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

دولت سیزدهم توجه بسیار ویژه ای نسبت به تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام مخصوصا در مناطق محروم دارد و باعث پیشرفت قابل توجه استان گلستان در دوسال گذشته شده است.

این پروژه ورزشی-رفاهی بوده و همگام با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای بند ۶ از سیاست‌های اجرایی برنامه‌ زیرنظام فضا، تجهیزات و فناوری و با زیربنای هزار و ۶۷۴ مترمربع احداث و آماده بهره‌بردای است.

مجموعه استخر دانش آموزی از ۲ استخر بزرگسال و کودک، جکوزی، سونا خشک و بخار، کافی شاپ و لابی، اتاق ماساژ و اتاق‌های اداری و موتورخانه تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار