برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای دانش‌آموزی مدارس ناحیه ۶ مشهد

مشهد (پانا) - انتخابات مجلس دانش‌آموزی هیات رئیسه شورای دانش‌آموزی ناحیه ۶ مشهد با حضور مدیر آموزش و پرورش معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه ۶ دردبیرستان آرمینه مصلی نژاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای دانش‌آموزی مدارس ناحیه ۶ مشهد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد با تاکید بر مشارکت جمعی و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان در انتخابات هیات رئیسه شوراهای دانش آموزی گفت: برای اینکه اعضای شورای دانش آموزی بتوانند مسئولیت هایی در جامعه بپذیرند باید از همین امروز برای اهدافشان برنامه ریزی کنند و از مسئولیت های کوچکتر در جامعه شروع کنند.

رمضانعلی مسعودی نژاد افزود: با انتخاب مسئولیت در جامعه شما وارد تمرین های مشارکتی و مهارتی می شوید که این تمرین ها به شما کمک می کند در جامعه بتوانید مسئولیت و کاری که به شما سپرده می شود را به درستی انجام دهید.

وی افزود: ما انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور را در پیش داریم. یکی از اقداماتی که شما می‌توانید در این ایام انجام دهید این است که دیگران را به این امر مشارکتی و بسیار مهم دعوت کنید و از همین الان تا ۱۱ اسفند که انتخابات برگزار می شود برنامه ها و اهدافتان را با مدیر و معاون پرورشی مدرسه خود در میان بگذارید.

مسعودی نژاد در پایان افزود: امیدواریم با همفکری و هم اندیشی دوستان و بقیه مربیان و مدیران مدارس بتوانید اقدامات خوبی را در این دوره از مجلس دانش آموزی انجام دهید و از این اعتمادی که شامل حال شما شده است به درستی نهایت استفاده را ببرید و موفقیت خودتان را در آینده تثبیت کنید.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار