انتخابات شوراهای دانش آموزی، زمینه سازحضور آینده سازان ایران در فعالیت های اجتماعی است

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیامی به مناسبت بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی تصریح کرد امید دارم شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی زمینه‌ فعالیت همه جانبه و با نشاط آینده‌سازان کشور عزیزمان را در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی محقق سازد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی، زمینه سازحضور آینده سازان ایران در فعالیت های اجتماعی است

قاسم علی خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیامی به مناسبت بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی تصریح کرد: امید دارم شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزری زمینه‌ فعالیت همه جانبه و با نشاط آینده‌سازان کشور عزیزمان را در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی محقق سازد.

متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی بدین شرح است:

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

در دهه پنجم انقلاب اسلامی نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری مهم می نماید.

تربیت دانش آموز پویا، متدین، سالم، بالنده، خلاق و پرسشگر از مهمترین هدف های نظام تعلیم و تربیت است که در سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش مورد تاکید است و در راه رسیدن به این اهداف، حضور و مشارکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی به عنوان بستری مهم برای جلب مشارکت این قشر در فرآیندهای آموزشی و پرورشی و تصمیم گیری های مدیریتی در سطح مدارس نقشی اثرگذار و حیاتی است.

باور داریم که بدون مشارکت، همفکری و اراده‌ دانش آموزان، اهداف نظام آموزش و پرورش محقق نخواهد شد و امروز به خود می بالیم که دانش آموزان ایران عزیز با حضور در عرصه‌های مختلف، ضمن مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، زمینه‌ مساعدتری را برای تبادل تجربه، گفتگو، تعامل، اندیشه، همدلی و همزبانی فراهم می‌آورند.

امید دارم در شرایط ویژه ای که در سال تحصیلی جاری با آن روبرو هستیم مدیران محترم مدارس ضمن ایجاد زمینه مناسب برای حضور دانش‌ آموزان در این دوره از انتخابات و فعالیت‌های ویژه‌ اعضای شورای دانش‌آموزی ، زمینه‌ فعالیت همه جانبه و با نشاط آینده‌سازان کشور عزیزمان را در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی محقق سازند. انشالله

قاسمعلی خدابنده

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

آبان ماه 1399

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار