برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و استقبال خوشنویسان و هنرمندان در ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در پاکدشت

مرتضی علوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با حضور در نمایشگاه هنرهای تجسمی بیان کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان بانوی شهیده و با حضور بیش از صد و بیست هنرمند و خوشنویس در مصلی امام خمینی شهرستان پاکدشت، برگزار گردید.

علوی افزود :هنرمندان ما با عنوان زندگانی و سیره حضرت زهرا(س) که الگوی زنان و مردان جهان است، آثار ارزشمندی را خلق کردند، بحمدالله این نمایشگاه از تعداد بالایی هنرمند و خوشنویس ، و استقبال خوبی برخوردار بود، این نشان‌دهنده این است که مردم ما به ارزش‌های دینی خود، به خصوص حضرت صدیقه ‌کبری(س) بسیار علاقه دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌پاکدشت تصریح کرد: این گونه کارگاه‌ها جوانان و نوجوانان ما را با سیره اهل بیت و ارزش‌های اسلامی ما بیش از پیش، آشنا می‌کند بهترین الگوی حضرت صدیقه‌کبری است که ایشان را می‌توان در چهار محور زندگی به عنوان الگوی زندگی مومنانه، مورد توجه قرار داد و خوب است که زندگی و سیره حضرت زهرا را مورد توجه و بررسی قرار دهیم.

مرتضی علوی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی در تمام عرصه‌ها برای زنان و مردان جامعه است و به خاطر جامع‌ بودن شخصیت حضرت زهرا(س) است که به ایشان لقب «سیده النساء العالمین» می‌دهند.

در پایان شایان ذکر است، آثار برگزیده در نمایشگاه‌های متعددی برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار