شهردار شیروان خبر داد

سلامت جامعه به رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد

شیروان(پانا)_ شهردار شیروان از فعال شدن شورای امر به معروف و نهی از منکر خبر دادو گفت:سلامت جامعه به رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سلامت جامعه به رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد

عین الله احمدی شهردار شیروان در دیدار با دبیر شورای معروف و نهی از منکر شهرداری با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: از همین جهت در صددیم شورای شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرداری را بیش از پیش فعال کنیم.

مدیریت شهری شیروان افزود: شناسایی آسیب‌ها در اولویت برنامه‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه ادارات شهرداری شیروان قرار می گیرد تا مشخص شود چه مسائل و بحران‌هایی جامعه را تهدید می‌کند. سپس برنامه‌ریزی برای مقابله با آنها انجام می شود تا جامعه جوان به سمت بحران هویت نرود.

وی تجلیل از نمازگزاران کارکنان شهرداری شیروان را در اول وقت از دیگر برنامه‌های شورای معروف و نهی از منکر این شهرداری در آینده نزدیک دانست.

عین الله احمدی با تاکید بر اینکه باید تمامی پروژه‌های عمرانی پیوست فرهنگی داشته باشند، افزود: باید مدیران بدان توجه کنند.

وی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در ۳۶ آیه از قرآن کریم معروف و در ۱۸ آیه کلمه منکر آمده است و در بسیاری از احادیث انبیا و امامان امر معروف و نهی از منکر ذکر شده است. چرا که اگر در مکتب ما جامعه آلوده شود فرد نمی‌تواند خود را صالح نگه دارد.

شهردار شیروان بیان کرد: سلامت جامعه به رعایت اصول این فریضه الهی در جامعه بستگی دارد که این اصول بر اساس مذهب اسلام شکل گرفته است و هرچه رفتار و عمل ما منطبق با آن باشد جامعه کمتر آسیب پذیر می‌شود.

وی با تاکید بر فعال کردن اینگونه شوراها در شهرداری‌ها تصریح کرد: شهرداری به عنوان نهاد خدمت رسان باید تمام سعی و تلاش خود را برای ترویج و نهادینه کردن پیام‌ها و ارزش‌های فرهنگی و مذهبی داشته باشد.

احمدی مهمترین کار در پیشبرد اهداف این شورا را اعتمادسازی دانست و افزود: باید اعتماد مردم و مشارکت آنها را در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته جذب کنیم.

وی اضافه کرد: این شورا نخستین شورایی است که در سطح ادارات شیروان تشکیل شده و باید بتواند منشایی برای تشخیص نبایدها و تاکید بر بایدها و خدمت به مردم باشد زیرا دعای خیر مردم عامل موفقیت مسئولان است.

خبرنگار: نرگس اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار