معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

برپایی ۲۰۰ ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس به مناسبت دهه فاطمیه

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برپایی ۲۰۰ ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه فاطمیه در ورودی مدارس مشهد مقدس توسط هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۲۰۰ ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس به مناسبت دهه فاطمیه

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی و فعال سازی هیات‌های دانش آموزی مذهبی در مدارس از ابتدای سال تحصیلی جاری گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی هیات‌های مذهبی برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف است.

وی افزود: همزمان با دهه فاطمیه، با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و از محل عوائد موقوفه مهر فاطمی، اقلام حمایتی اولیه برای هیات‌های مذهبی دانش آموزی تهیه و در اختیار آنان قرار داده شده است تا با کمک بقیه دانش آموزی عضو هیات، نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس محل تحصیل خودشان اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: باور ما در دستگاه تعلیم و تربیت این است که با میدان دادن به دانش آموزان و سپردن مسئولیت به آنان در قالب تشکل‌های دانش آموزی، می‌توانیم شاهد افزایش کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورش باشیم.

مهدوی خواه خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فاطمیه، علاوه بر برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فعالیت‌های دیگری همچون برگزاری مراسم عزاداری، برپایی محافل انس با قرآن، اعزام مبلغان دینی به مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع فاطمی و برگزاری یادواره شهدای فاطمی از جمله شهید برونسی توسط هیئت‌های مذهبی دانش آموزی اجرا می‌شود.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار