مدیرکل آموزش و پرورش قم:

تمامی اقشار باید از بیانیه گام دوم فهم مشترک داشته باشند

قم رتبه سوم رشته ریاضی فیزیک کشور را کسب کرده است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت بیانیه گام دوم باید در جامعه جریان‌سازی شود و تمام اقشار از آن فهم مشترک داشته باشند

کد مطلب: ۱۴۳۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی اقشار باید از بیانیه گام دوم فهم مشترک داشته باشند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش قم در اجلاسیه سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کردیم بحث مشارکت که در سند تحول به آن تاکید شده است را احیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش پس از کرونا با سختی‌های بسیاری مواجه بوده است، تاکید کرد: در استان قم زمینه‌سازی شده که از ظرفیت تمام دلسوزان بهره‌مند شویم.

رحیمی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته قم رتبه‌های متعدد کشوری را به دست آورده است، مطرح کرد: برای نخستین مرتبه استان قم در رشته علوم انسانی رتبه نخست و در رشته ریاضی فیزیک رتبه سوم را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌کردن آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های کلان ریاست جمهور است، خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در این مسیر گام برداشته است.

رحیمی با بیان اینکه نگاه و امید اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم باید در جامعه جریان‌سازی شود و تمام اقشار باید از آن فهم مشترک داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار