نماینده طرح لیگ جت جهاد تبیین: 

تفکر و مشارکت دانش‌آموزان از ضرورت‌های جامعه است

بهارستان یک (پانا) - نماینده طرح لیگ جت جهاد تبیین در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه یک بهارستان تفکر و مشارکت دانش‌آموزان را از ضرورت‌های جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تفکر و مشارکت دانش‌آموزان از ضرورت‌های جامعه است

آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور آیت اصلانی مدیر، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و علی بخشی نماینده طرح لیگ جت جهاد تبیین در سالن همایشات کانون شهید مطهری برپا شد.

علی بخشی، نماینده طرح لیگ جت جهاد تبیین در همایش معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به ضرورت‌های جامعه تصریح کرد: تنها سیاست لیگ جت به کارگیری دانش‌آموزان در اعمال مختلف است بطوری که ما در اعمالشان دخیل نباشیم، دوره مشارکت‌های ما در مسائل به پایان رسیده است اینک نوبت به خودنمایی دانش‌آموزان است و خود دانش‌آموزان بایستی به بلوغ فکری برسند و قادر به انجام اعمالشان باشند؛ بطوری که از ضرورت‌های جامعه تفکر و مشارکت دانش‌آموزان در اعمال مختلف است تا آینده و حالی پر از تفکر رشدزا را شاهد باشیم که متمایز از قبل است.

بخشی همچنین در راستای اشاره به وظیفه فرهنگیان در جامعه گفت: وظیفه فرهنگیان یافتن اشخاصی است که قادر به تفکر هستند پس از یافتن بایستی به چگونگی طراحی و پیش‌روی آنان در همراهی مردم پی برد، این عمل فرقی ندارد که تربیتی، اجتماعی و یا سیاسی باشد تنها پی بردن به نحوه اجرای طرح‌هایشان کافی است؛ برای مثال چه برنامه‌هایی در پیش داشته‌اند که باعث شده است چندنفری به سمت کار کردن گرایش پیدا کنند. هدف از ارزیابی این طرح‌ها تکثیر آن در سطح جامعه است؛ لیک هرشخصی اگر خود مایل به رشد و ارتقا باشد میتواند بدان دست پیدا کند درغیر این صورت تلاش اطرافیان بی‌فایده است. در لیگ جت هم هدف به کار گیری شخص دانش‌آموز با خواسته‌ قلبی‌شان است که ابتدا شروع به دیدن فیلم‌ها و یا مستند می‌کنند سپس به نقد آن می‌پردازند که در چندمرحله صورت می‌گیرد و جوایزی نیز در پایان نصیبشان می‌شود.

علی بخشی نماینده طرح لیگ جت جهاد تبیین در پی اشاره به مسئله حائز اهمیت در لیگ جت اذعان کرد: نقد صحیح در لیگ جت حائز اهمیت است و نقد صحیح افزون بر کتاب خواندن و یا تماشای فیلم در یک کادر جمع می‌شوند و حاصل محصول رسانه‌ای خواهد بود؛ در نهایت دانش‌آموز و یا فرزند ما چند مهارت اعم از کتاب خواندن، نقد صحیح، مفهوم قانون و رسانه را خواهد آموخت، لذا تمام معضل ما در همین چند مورد اساسی خلاصه می‌شوند فلذا هدف لیگ جت محدود بر مفهوم و اساس گروه است معضل جمهوری اسلامی کم‌توان بودن در تشکیل گروه است بطوری که افراد مفهوم تیم و گروه را نمی‌دانند و از این سوی قادر به اصلاح عملکردهایشان نیستند.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار