معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج:

سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است

قلعه گنج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۳۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است

جلسه هم اندیشی با هدف برقراری ارتباط صمیمانه و ایجاد بستر رشد و شکوفایی دانش آموزان، با حضور علیرضا دادخدایی گشمیرانی معاون پرورشی و فرهنگی و اسماعیل بهرامی مسئول سازمان دانش آموزی با اعضاء مجلس دانش آموزی پسران و دختران شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

دادخدایی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی گفت: سازمان دانش آموزی نهاد متولی تربیت اجتماعی است و رسالت سازمان دانش آموزی مهارت آموزی و مبتنی بر تربیت اجتماعی با نگاه انقلابی است.

در ادامه این نشست، دانش آموزان نکات خود را مطرح کردند و به بیان مشکلات و چالش های خود پرداختند و در پایان صحبت ها، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قلعه گنج گفت: رسالت مجلس دانش آموزی و انتظاری که از نمایندگان مجلس دانش آموزی می رود این است که در کنار بیان مشکلات، راهکار عملی ارائه کنند تا کار به ثمر بنشیند.

دادخدایی ادامه داد: ما نیاز داریم شما دانش آموزان در ساحت های مختلف از ما مطالبه گری داشته باشید، زیرا بر اساس سند تحول بنیادین که طرحی جامع و کامل است و تمام نیازهای مختلف دانش آموزان را مورد توجه قرار داده است، رشد و تربیت دانش آموزان در تمام ابعاد و ساحت ها مورد توجه و تاکید قرار گرفته است، از جمله بعد اعتقادی، عبادی، علمی، زیستی، هنر و زیباشناختی و... بنابراین شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان شهرستان موظف هستید که در این زمینه ها به یک اشتراکی برسید و درخواست ها و نقطه نظرات مختلف خود را به سمع و نظر مدیران آموزشی و پرورشی منطقه برسید.

وی افزود: تمام هدف و هم و غم ما در آموزش و پرورش این است که دانش آموز خود بتواند حل مسئله کند، نقاد و منتقد باشد، نقطه نظرات خود را بیان کرده و از این رهگذر رشد کند و این امر در گرو این است که تمامی عناصر و عوامل آموزشی اعم از مدیران، بخش آموزش، حوزه تربیت، انجمن اولیاء و دانش آموزان بتوانند نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

همچنین مسئول سازمان دانش آموزی این منطقه گفت: امیدواریم که با استمرار چنین جلساتی ارتباط مستقیم میان دانش آموزان و مسئولین ایجاد شود تا از این رهگذر زمینه لازم برای نیل به اهداف آموزشی و پرورشی در شهرستان فراهم شود.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی حسنی جاز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار