هندبال قهرمانی زنان جهان؛

صف‌آرایی بانوان هندبالیست ایران مقابل قزاقستان

۵ باخت در کارنامه بانوان هندبالیست ایران

تهران (پانا) - تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی زنان جهان، بعد از قبول 3 شکست در مرحله گروهی و ۲ باخت در مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان، امروز به مصاف قزاقستان می‌روند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
صف‌آرایی بانوان هندبالیست ایران مقابل قزاقستان

تیم ملی هندبال بانوان، بعد از چهارمی در گروه خود و قبول سه شکست مقابل لهستان، آلمان و ژاپن در دومین حضور خود در مسابقات قهرمانی زنان جهان، در مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کردند.

بانوان هندبالیست کشور در نخستین دیدار خود به مصاف شیلی رفتند و در پایان این دیدار را با نتیجه ۲۰-۳۰ واگذار کردند.

بانوان ملی‌پوش هندبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان مقابل کنگو صف‌آرایی کردند و در پایان این دیدار با نتیجه ۲۰-۳۲ واگذار کردند. مهربان بدوی با ۶ گل موفق‌ترین گلزنان تیم ملی بود.

زهرا فقیهی با (۳)، فاطمه مریخ (۲)، نسترن گودزری (۲)، آرزو کیان آرا (۲)، ستاره رحمانیان (۲)، مائده عشاقی، عطیه شهسواری و حدیث نوروزی هر کدام با یک گل از دیگر گلزنان تیم ملی بودند.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ، امروز ۲۰ آذر، به مصاف قزاقستان خواهد رفت،

قزاقستان تا قبل از حضور در این پیکارها، با ۶ بار حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان، نتوانسته بهتر از جایگاه دوازدهمی در ادوار گذشته نتیجه بهتری را کسب کند.

قزاقستان در مسابقات ۲۰۲۳ قهرمانی زنان جهان در گروه G با تیم‌های اسپانیا، برزیل و اوکراین هم‌گروه بود که هر سه دیدار خود در مرحله مقدماتی را با شکست پشت سر گذاشت.

قزاقستان در بازی‌های مرحله گروهی مقابل اسپانیا ۱۷-۳۴، برابر برزیل ۱۵-۴۶ و در بازی با اوکراین ۲۴-۳۷ شکست را پذیرا شد تا به عنوان تیم چهارم گروه خود راهی پرزیدنت کاپ شود.

این تیم در این مرحله با کنگو و شیلی بازی کرد که با نتیجه ۲۳-۲۷ روبه‌روی شیلی و ۳۶-۳۷ مقابل کنگو شکست را پذیرا شد.

دیدار بانوان هندبالیست کشورمان با قزاقستان عصر امروز ۲۰ آذر، ساعت ۱۸:۰۰ به وقت ایران آغاز می‌شود.

فاطمه مریخ هم در جمع ۹ ستاره جوان رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان جهان در کنار بازیکنانی از کشورهای مجارستان، دانمارک، فرانسه، سوئد، ژاپن، اسپانیا، جمهوری چک و آنگولا قرار گرفته و پا به میدان بیست و شششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان‌ گذاشته است که از ۹ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور دانمارک، سوئد و نروژ در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار