معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه ٣ آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش آموزان با تشییع شهدا با سبک و سیره شهدا آشنا می‌شوند

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ٣ استان اصفهان گفت از امروز سه شهید در سه گروه در مدارس ناحیه با استقبال دانش‌آموزان تشییع می‌شود و دانش‌آموزان بر اساس برنامه های چیده شده با سبک و سیره شهدا آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۳۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با تشییع شهدا با سبک و سیره شهدا آشنا می‌شوند

مراسم استقبال از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و تجدید بیعت دانش آموزان با شهدا در دبیرستان های پسرانه ناحیه ٣ اصفهان با استقبال دانش آموزان و اجرای برنامه های مختلف برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ٣ استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری در راستای نفوذ معارف شهادت در دل دانش آموزان، برنامه ای که ترتیب داده شده است، استقبال از شهدای گمنام و حضور این شهیدان در مدارس است.

مهدی صادق زاده افزود: طبق جدول زمانبندی انجام شده است، از امروز سه شهید در سه گروه در مدارس ناحیه سه با استقبال دانش آموزان انجام می شود و دانش آموزان بر اساس برنامه های چیده شده با سبک و سیره شهدا آشنا می شوند و عملا حضور شهید در مدارس برکتی را به وجود می آورد که باعث می شود اهداف مدنظر در سند تحول بنیادین در رابطه با بحث تربیت محقق شود.

در ادامه محسن آقارضایی جانباز و راوی دفاع مقدس افزود: شهیدی که امروز در مدارس ناحیه سه تشییع شد شهید گمنام ۲۴ ساله است که در عملیات خیبر سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمده و حدود دو ماه پیش در منطقه جزیره مجنون تفحص شده و چند روز پیش به ایران بازگشته است.

دانش آموز خبرنگاران:هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار