دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

پژوهش، پشتوانه پیشرفت کشور است

تهران (پانا) - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، با بیان اینکه پژوهش پشتوانه پیشرفت یک کشور است، به اهمیت و جایگاه پژوهش در ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت حمایت از کارهای پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع اعتیاد در دستور کار این ستاد است.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش، پشتوانه پیشرفت کشور است

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ در پیام اسکندر مومنی آمده است: پژوهش، رگ حیات دانش و نبض تولیدات علمی، فرهنگی و اجتماعی است. جامعه بدون فعالیت پژوهشگرها، دچار رکود و ایستایی می شود و این پژوهشگران هستند که به یک جامعه پویایی می بخشند و موجب شکوفایی می گردند. پر بیراه نیست اگر بگوییم پژوهش، راهبرد تبدیل علم به ثروت و قدرت است. قطعا جهش علمی و فناوری در هر جایی، بیش و پیش از هر گروه دیگری وام‌دار پژوهشگران است. به طور خلاصه، پژوهش پشتوانه پیشرفت یک کشور است.

بزرگداشت تحقیق و پژوهش و گرامیداشت محققان و پژوهشگران درواقع، اهمیت قائل شدن برای مدیریت انسانی دانش‌محور است. در اصل، احترام به پژوهشگر و حمایت از او از سوی هر نهادی، برابر است با تقویت و افزایش اقتدار همان نهاد.

یکی از نکات مهم که به این مناسبت باید یادآور شد، اهمیت و جایگاه پژوهش در ستاد مبارزه با مواد مخدر است. ما معتقدیم که هر فعالیتی در عرصه های اجتماعی، بدون اتکا بر تحقیق و پژوهش، عمق نخواهد یافت و به ثمردهی لازم نخواهد رسید. از این رو، ستاد مبارزه با مواد مخدر مصمم به بهره گیری از ظرفیت پژوهش و پژوهشگران است. به همین منظور، حمایت از کارهای پژوهشی و پایان‌نامه های دانشجویی با موضوع اعتیاد، امر درمان و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دستور کار این ستاد است.

فرا رسیدن هفته پژوهش را به همه پژوهشگران پرتلاش کشورمان که منشأ خدمات گسترده ای هستند، تبریک عرض می کنم و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار