مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

راه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات، اجرایی شدن سند تحول بنیادین است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت و راه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلاتی که وجود دارد، اجرایی کردن سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۴۳۰۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
راه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات، اجرایی شدن سند تحول بنیادین است

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: راه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلاتی که وجود دارد، اجرایی سازی سند تحول بنیادین است.

وی در ادامه گفت: بسیاری از مدارس ما در این مسیر قرار دارند اما انشاالله به صورت متمرکز شیوه نامه ای به مدارس تحت عنوان مدارس در مسیر تحول بنیادین ابلاغ خواهد شد.

ابراهیمی اظهار کرد: شاخصه هایی برای ارزیابی مشخص شده تا ببینیم در چه سطحی از مدارس سند تحول بنیادین اجرایی می شود. بر این اساس، بهترین ها انتخاب می شوند. بقیه مدارس هم با این الگو آشنا می شوند و همه مدارسمان در این مسیر قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: معلمی شغل انبیا است، مهم ترین نقش انبیا و ویژگی آنها این بوده که نقش الگویی داشته اند. دانشجو معلمش که در مسیر انبیا الهی قرار می گیرد، باید در همه ابعاد شخصیتی، اجتماعی، فرهنگی، پژوهشی و علمی، نقش الگویی داشته باشد.

ابراهیمی در ادامه افزود: دانشجو باید سرآمد و اهل مطالعه و پژوهش و اندیشه باشد، مسائل انقلابی گری و آشنایی با مبانی دینی و انقلابی، دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی نسبت به سایر موضوعات باید مهمتر باشد.

در ادامه علی اکبر کجباف، رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان عنوان کرد: امیدوار هستیم که با برنامه های متناسب با شان دانشجو معلم در جهت ارتقا شرایط کیفی و کمی دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان بتوانیم گام های موثری را در جهت روشنگری و تبیین رسالت دانشجو در جامعه برداریم.

وی اظهار کرد: قطعا برنامه هایی که در دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده در این جهت است که دانشجو واقف شود به این که می تواند نقش خطیری را در جامعه به عنوان معلم و مربی ایفا کند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار