هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

جواد به آرنا برمی‌گردد؛ استقلال در اندیشه تداوم صدرنشینی‌

پرسپولیسی‌ها با فکری آشفته مقابل شاگردان فکری به‌دنبال جبران ناکامی‌های اخیر هستند/ انتظاری: شکست هوادار بمب انگیزه برای پرسپولیسی‌ها قبل از شهرآورد است

تهران (پانا) - هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور‌ امروز با چهار دیدار به ایستگاه پایانی خود می‌رسد؛ استقلالی‌ها برای تداوم صدرنشینی مقابل فولاد صف‌آر‌ایی می‌کنند و پرسپولیس هم در آستانه شهرآورد پایتخت دنبال شیرین‌کردن کام هواداران، بعد از تلخی شکست مقابل الدحیل و حذف شدن از لیگ قهرمان آسیا هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جواد به آرنا برمی‌گردد؛ استقلال در اندیشه تداوم صدرنشینی‌

نساجی مازندران و استقلال خوزستان برای فرار از قعر‌نشینی به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان با انگیزه مضاعف از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و برای حضور در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.

پرسپولیس تهران در شرایطی میزبان هوادار در ورزشگاه آزادی است‌ که با ۱۷ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. پرسپولیس با شکست هوادار می‌تواند در یک قدمی استقلال در صدر جدول قرار بگیرد. هوادار هم با سرمربی‌گری محمود فکری با اندیشه برتری‌ مقابل پرسپولیس، می‌خواهد شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. پرسپولیس در شرایطی مقابل هوادار به میدان می‌رود که در آخرین دیدارش در فصل گذشته مقابل این تیم شکست خورده است.

استقلال صدرنشین، میهمان فولاد اهواز در فولادآرنا در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر است، استقلالی‌ها برای تداوم صدرنشینی به اهواز رفته‌اند و فولاد هم که در جمع سه تیم قعرنشین لیگ برتر است، برای جدا شدن از تیم‌های انتهای جدول می‌خواهد با استفاده از شرایط میزبانی از استقلالی‌ها، بهترین نتیجه را کسب کند.‌ استقلال جواد نکونام نمی‌خواهد با لغزش در این بازی، صدر را از دست بدهد و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی به‌کار می‌گیرد. جواد نکونام که در دو مقطع هدایت فولادی‌ها را بر عهده داشته موفق شده با هدایت فولاد و با شکست استقلال و پرسپولیس قهرمان جام حذفی ایران و سوپرجام ایران شود.

سهراب انتظاری بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار پرسپولیس _ هوادار در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «پرسپولیس با انگیزه جبران شکست مقابل الدحیل به مصاف هوادار می‌رود، هرچند پیروزی مقابل هوادار هم نمی‌تواند‌ مرهمی برای حذف از لیگ قهرمانان آسیا باشد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس، برای عقب نماندن از کورس مدعیان قهرمانی در بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، باید هوادار را شکست دهد.»

‌درویش و گل‌محمدی هنرمندی خود را در دور کردن حواشی از پرسپولیس نشان دهند

انتظاری تأکید کرد: «شکست هوادار، می‌تواند بمب انگیزه برای پرسپولیسی‌ها قبل از شهرآورد باشد. پرسپولیس برای کاهش فاصله امتیازی با صدرنشینان به ویژه استقلال، باید هوادار را شکست دهد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه مدیریت باشگاه باید تیم را از حواشی دور کند، تصریح کرد‌: «رضا درویش و به‌ویژه یحیی گل‌محمدی باید هنرمندی خود را در دور کردن حواشی از پرسپولیس نشان دهند.»

مهاجمان پرسپولیس با گلزنی مقابل هوادار ‌از انزوا خارج شوند

انتظاری با بیان اینکه ضعف عمده پرسپولیس در نوک حمله است، اضافه کرد: «مهاجمان پرسپولیس با گلزنی مقابل هوادار باید از انزوا خارج شوند و امیدواریم پرسپولیسی‌ها، بتوانند در مقابل هوادار با کسب پیروزی دل هواداران را شاد کنند.»

همچنین سازمان لیگ فوتبال، برنامه دو هفته دیدارهای معوقه پنجم و ششم لیگ برتر را هم اعلام کرده که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که دربی صد و دوم دو تیم به شمار می‌رود، روز ۲۳ آذر برگزار خواهد شد.

هفته پنجم:
چهارشنبه ۲۲ آذر
صنعت نفت آبادان - گل گهرسیرجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه تختی آبادان

پنجشنبه ۲۳ آذر
پرسپولیس - استقلال - ساعت ۱۵- ورزشگاه آزادی تهران
سپاهان اصفهان- فولاد خوزستان - ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
شمس آذر قزوین - نساجی مازندران - ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

هفته ششم
جمعه ۸ دی
گل گهرسیرجان - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

جدول لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر به شرح زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار