نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

مردمی‌سازی شعار دولت سیزدهم است

شیروان (پانا) - نماینده مردم شیروان در آیین بهره‌برداری از دبیرستان ۹ کلاسه عظام دو شیروان گفت مردم سازی شعار دولت سیزدهم است و تجربه نشان داده است که هرجا کار به خود مردم واگذار شده نتایج درخشانی رقم خورده است.

کد مطلب: ۱۴۳۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مردمی‌سازی شعار دولت سیزدهم است

علی جدی؛ در آیین بهره‌برداری از دبیرستان ۹ کلاسه عظام دو شیروان گفت: مردم سازی شعار دولت سیزدهم است و تجربه نشان داده است که هرجا کار به خود مردم واگذار شده نتایج درخشانی رقم خورده است.

علی جدی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: امیدواریم که دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل می‌کنند مدیران آینده جامعه شوند و خدماتی را به جامعه ارائه داشته باشند.

وی بیان داشت: دانش آموزان شیروانی همیشه سرآمد دانش آموزان کشوری و استانی بوده در تمام رشته‌ها موفقیت‌هایی را داشته‌اند و از نخبگان به شمار می‌روند.

نماینده مردم شهرستان شیروان ادامه داد: باید زمینه حضور مردم را بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی فراهم کرد و خیران مدرسه ساز نقش مهمی را در توسعه فضاهای آموزش و پرورش و حمایت از نظام تعلیم و تربیت دارند.

علی جدی گفت: احداث مدارس در مناطق کم برخوردار و محروم امیدی را در دل مردم روشن و زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را فراهم می‌کند.

نماینده مجلس تاکید کرد: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند حمایتی برای آموزش و پرورش هستند و دارایی خود را در راستای تعالی نظام تعلیم و تربیت صرف می‌کنند.

دبیرستان پسرانه ۹ کلاسه خیرساز عظام دو واقع در شهرک ولیعصر در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار