معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز خبر داد:

اجرای طرح کلاس گذاری محله محور در البرز تسریع شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت شرایط کلاس گذاری آموزش دهندگان با اجرای طرح کلاس گذاری محله محور تسهیل شود.

کد مطلب: ۱۴۳۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کلاس گذاری محله محور در البرز تسریع شود

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: لازمه حرکت به سمت ریشه کنی بی سودای، شناسایی و جذب افراد محروم از سواد است که این امر با توجه به درصد بالای باسوادی استان و پراکندگی این افراد با چالش ها و مشکلات عدیده ای روبه رواست.

وی افزود: در طرح کلاس گذاری محله محور، افراد بی‌سواد بر اساس اطلاعات جغرافیایی برای شناسایی و جذب به آموزش دهنده اختصاص داده می شود.

عسگرپور تسهیل کلاس گذاری برای آموزش دهندگان و شناسایی هدفمند افراد محروم از سواد را از مهمترین اهداف طرح کلاس گذاری محله محور دانست و اذعان کرد: جمع آوری اطلاعات و به‌روزرسانی آن از مهم‌ترین راهبردها و ابزارها در جهت پیشبرد اهداف هستند، به همین منظور سیاست سازمان برمحور پالایش آماری افراد کم‌سواد و بی‌سواد قرار گرفته که با توجه به پراکندگی افراد بی سواد و کم سواد به سمت ریشه کنی بی‌سوادی حرکت کنیم.

وی در تبیین شرایط این طرح گفت: در این طرح به آموزش دهنده با وارد کردن کد پستی منطقه آموزش خود، 5نفر از افراد بی سواد و کم سواد اختصاص می یابد که وی می بایست با مراجعه به آدرس فرد، وضعیت آموزش پذیری او را بر حسب نیاز با بارگزاری مدارک هویتی، تحصیلی وغیره مشخص نماید و پس از آن مدارک بارگزاری شده توسط شهرستان و استان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید می تواند با افراد تعیین تکلیف شده کلاس برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار