استاندار خراسان شمالی خبر داد:

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در بخش‌های مختلف

شیروان (پانا) - استاندار خراسان شمالی در آیین تجلیل از پژوهشگران با تاکید بر جهت دهی پژوهش ها و پایان نامه‌های دانشجویان در پاسخ‌دهی به نیازهای جامعه، گفت کارکرد پژوهش‌ها و پایان نامه‌ها متناسب با نیازسنجی، مسئله محوری و پاسخ‌دهی به مسائل و چالش‌های جامعه باشد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در بخش‌های مختلف

محمدرضا حسین نژاد در آیین تجلیل از پژوهشگران، با تأکید بر جهت دهی پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دانشجویان در پاسخ دهی به نیازهای جامعه گفت: کارکرد پژوهش ها و پایان نامه ها متناسب با نیازسنجی، مسئله محوری و پاسخ دهی به مسائل و چالش های جامعه باشد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه امروز دانشجویان و پژوهشگران به عنوان افراد موثر در رفع وابستگی ها هستند، افزود: پژوهشگران با شناسایی نیازها و وابستگی ها و تلاش در رفع این وابستگی ها نقش مهمی دارند.

حسین نژاد ضد سلطه بودن را به عنوان یکی از ویژگی‌های دانشجویان خواند و گفت: ادامه روحیه خلاقیت و تهیه کاربردی پایان نامه های دانشجویان نه تنها در مسائل اجتماعی بلکه در تمام مسائل فرهنگی، دینی، عمرانی و...منجر به نتایج مطلوب می شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام علوم در طول تاریخ براساس نیازهای بشر شکل گرفته است، اظهار کرد: در ادامه نیز اگر نیازها درست شناسایی و در راستای رفع نیازها کار شود، جایگاه خود را در کشور و دنیا پیدا خواهد کرد و در زمینه رشد و تعالی فرهنگی اجتماعی عمرانی و... باید این روحیه خلاقیت ادامه داشته باشد.

حسین نژاد شعار بنیادین "استقلال، آزادی جمهوری اسلامی" را محور اصلی شعارهای زمان پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: رسیدن به استقلال و پیشرفت های قابل توجه در بخش های مختلف در کشور و عدم وابستگی به سایر کشورها نشأت گرفته از تحقق این شعار بنیادین است و دانشجویان متخصص در حفظ آن مسئولیت دارند. در این آیین از ۲۵ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان در بخش های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، مراکز رشد برتر، پژوهشگران دستگاه های اجرایی و غرفه های برتر نمایشگاه نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار