امام جمعه موقت فیروزکوه:

امروز پیروزی غزه پیروزی ایران است

فیروزکوه (‌پانا) - امام جمعه موقت فیروزکوه پیروزی‌‌ ‌غزه را پیروزی ایران دانست و بر عدم سکوت در برابر ظلم ستمگران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز پیروزی غزه پیروزی ایران است

سید مهدی دریاباری، امام‌جمعه موقت فیروزکوه در مراسم عبادی_ سیاسی امروز گفت: الآن در جنگ فلسطین، بیشتر کشورهای خلیج، ضدحماس هستند، زیرا حماس را یکی از بازوهای ایران می‌دانند و الآن ملّت‌ها حامی ایران و شیعیان شدند، فقط یک قدم دیگر مانده که مسلمانان شیعه شوند.

وی افزود: این کارشناس عرب در ادامه می‌گوید من پیش‌بینی می‌کنم اگر حزب‌الله و ایران و شیعیان عراق و یمن وارد این معرکه شوند، ملّت‌ها شیعه خواهندشد، پس در کنار ظالم نایستید، و الا بازنده‌اید؛ الآن چشم همه ملّت‌ها به شیعیان است و مردم دارند شیعه می‌شوند و غیر مسلمان‌ها دارند مسلمان می‌شوند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در ادامه اذعان داشت: رزمندگان فلسطینی برخورد خوبی با اسرا داشتند، فیلم‌های تعریف اسرای آزاد شده از فلسطینی‌ها است، در کُل جهان حتی فرانسه و آلمان و.. که جریمه‌های سنگین برای تظاهرات علیه اسرائیل در دفاع از فلسطین می‌گذاشتند، ولی مردم باز آمدند.

دریاباری خاطرنشان کرد: پس امروز پیروزی غزه پیروزی ایران است، و آمریکا و اسرائیل وقتی حریف غزه نشدند، حریف ایران که سهل است... ؛ ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

امام جمعه موقت فیروزکوه بیان کرد: از همه می‌خواهم نمازهای خود را در مساجد بخوانند، هنگام اذان‌ها درب مساجد باز باشند و نمازهای جماعت برپا شوند، البته خیلی جاها اینطور است و من تشکر می‌کنم؛ بابت یادواره‌‌های شهدا و همچنین مراسماتی که در ایام فاطمیه اول برگزار شد تشکر می‌کنم.

سیدمهدی دریاباری در پایان گفت: هفته بسیج را به لشکریان مخلص خدا تبریک گفته و آن را گرامی می‌دارم؛ انشاءالله فاطمیه دوم نیز در شهر و روستاها مجالس خواهند گرفت، امید است حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم و مجالسی خوب و افرادی ارزشمند را بعد از تحقیق رأی دهید.

دانش‌‌آموز خبرنگار : الناز عابدعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار