مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد:

تحول تولید کشور با پژوهش‌های برتر دانش‌آموزان رخ می‌دهد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد گفت فعالیت‌های دانش‌آموزان در زمینه نجوم و علوم فضایی که حائز رتبه‌های کشوری نیز بوده‌اند در این غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تحول تولید کشور با پژوهش‌های برتر دانش‌آموزان رخ می‌دهد

مرتضی نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری گفت: پژوهش سرای رازی ناحیه ۷، قطب نجوم کشور است، به همین دلیل دستاوردهای دانش آموزان را در این غرفه به نمایش می‌گذاریم، زیرا دانش آموزان ما دستسازه ها و اختراعات جذابی را عرضه کرده و در سطح کشوری حائز رتبه شده اند.

نظرنژاد افزود: فعالیت این دانش آموزان که از باور و هیجانشان برخاسته باعث موفقیت های بسیاری بوده است که در آینده نیز رسانه ای خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ گفت: آموزش و پرورش بستری برای پرورش تمام موضوعات در همه مقاطع است و بهترین ارگان برای فرهنگ سازی در آموزش و پرورش و سطح دانش آموزی است.

نظر نژاد ادامه داد: موضوعات پژوهشی اهمیت زیادی دارند زیرا فکر و ایده کار از خود آن مهمتر است، ما باید پژوهش را داشته باشیم تا به سراغ عمل برویم و در قدم اول پژوهش و تحقیق، مهم ترین اصل تحول و تغییر در روند عملی کشور است.

وی افزود: اگر دانش آموزان در زمینه پژوهشی تقویت شوند و ما بتوانیم تحقیق و پروژه های خوبی داشته باشیم در اجرا هم تحولی عظیم داریم و همین امر باعث پیشرفت روزافزون کشور نیز می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: کوثر خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار