افتخاری دیگر برای ورزش ایران در تاتامی جهان؛

۳ تکواندوکار ایرانی در جمع بهترین‌های جهان

تهران (پانا) - مراسم معرفی بهترین‌های جهان موسوم به «گالا ۲۰۲۳» شامگاه یکشنبه ۱۲ آذر و در پایان مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری در منچستر برگزار خواهد شد و سه نماینده از کشورمان نیز در بین نامزد‌های بخش‌های مختلف حضور دارند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
۳  تکواندوکار ایرانی در جمع  بهترین‌های جهان

بهترین مربی، داور و تکواندوکار مرد و زنان و همچنین بهترین تکنیک اجرا شده در سال ۲۰۲۳ در هر دو بخش تکواندو و پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی در جریان این مراسم، انتخاب و معرفی خواهند شد. در بین نامزد‌های بخش‌های مختلف پیام خانلرخانی، مهدی حاج موسایی و حامد حق شناس از کشورمان نیز حضور دارند.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی کشورمان، با «رودریگو فرلا» از برزیل، «دلا کروز» از پرو، «اردن باتار» از مغولستان و «کیم یائه سون» از کره جنوبی در بخش مربیان مرد پاراتکواندو رقابت می‌کند.

مهدی حاج موسایی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان، برای انتخاب به عنوان بهترین تکواندوکار مرد سال با «رشیتوف» از ازبکستان، «سیسه» از ساحل عاج، «چانینگهام» از انگلستان و «هو جو جین» از کره جنوبی رقابت خواهد کرد.

حامد حق شناس در بخش بهترین پاراتکواندوکار مرد سال نیز حضور دارد. «آنتونیو باسولو» از ایتالیا، «جوهان» از کره جنوبی، «مت بوش» از بریتانیا و «بولار گانبات» از مغولستان دیگر مدعیان کسب این عنوان می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار