در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

نحوه شرکت داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ در آزمون‌های شناور

تهران (پانا) - معاون آزمون‌های سازمان سنجش نحوه شرکت داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ در آزمون‌های شناور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نحوه شرکت داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ در آزمون‌های شناور

علی صدر درخصوص داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون‌‌های شناور کنکور ۱۴۰۳ را دارند، به پانا گفت: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آزمون‌های زبان و هنر به صورت همزمان برگزار می‌شود و داوطلبان نمی‌توانند در هر دو آزمون شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه شناور را انتخاب کنند.

وی افزود: این دسته از داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند در نوبت اول کنکور در یکی از این دو آزمون شناور و همچنین در نوبت دوم در آزمون دیگر ثبت‌نام کنند.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با یادآوری اینکه فرایند ثبت‌نام آزمون سراسری تا روز شنبه ۱۱ آذر ماه ادامه دارد، گفت: متقاضیان باید هر چه سریعتر فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند و البته در انتخاب نوع تقاضای خود نیز درخصوص شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان یا آزمون سراسری یا شرکت در هر دو آزمون، دقت کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان برگزار می‌شود.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار