مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان:

هدف از برپایی مانور زلزله آموزش نکات ایمنی به دانش‌آموزان است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم مانور زلزله در آموزشگاه شهیدکاونده ناحیه یک بهارستان، برگزاری مانور زلزله و آموزش نکات امینی در حوادثی همچون زلزله را امری مهم و حیاتی دانست که هدف از برپایی این مانور آموزش نکات ایمنی به دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برپایی مانور زلزله آموزش نکات ایمنی به دانش‌آموزان است

آیت اصلانی مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم مانور زلزله‌ای ضمن اشاره به مرکزیت این مانور اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسماتی همچون مانور زلزله آموزش نکات امینی است تا در مواقع اضطراری با استفاده از آنها بتوان تصمیمی درست و صحیح گرفته و همچنین توانست از جان خویش دفاع و مراقبت کرد.

مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در پی اشاره به بازخوردهای پدیده زلزله عنوان کرد: با توجه به ترسی که زلزله با خود به دنبال دارد قدرت دفاع را کاهش می دهد، اما در نظر گرفتن نکات امینی می‌توان ترس را کاهش و قدرت دفاع را افزایش داد؛ آموزش نکات ایمتی به دانش آموزان باعث رشد قدرت دفاعی آنان میشود که در شرایط اضطراری با در نظر گرفتن نکات ایمنی بتوانند ترس خود را کاهش داده و ناجی خویش باشند.

اصلانی با اشاره به به نیروهای کمکی و ایمنی اظهار کرد: کمیته هلال احمر در مواقع اضطراری از جمله زلزله و مواقع حساس بسیار کمک رسان و مفید بوده و با توجه به کمک‌ها و قدرت دفاعی که این ارگان داشته توانسته جان بسیاری را نجات دهد و ناجی بسیاری از مجروحان و صدمه دیدگان بوده است.

وی در پایان سخنانش تشریح کرد: مواقع اضطراری مواقعی است که بدون هیچ گونه آمادگی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد و با درنظر گرفتن این موضوع باید نکات ایمنی را همواره به خاطر داشت و در مواقع حساس و وقوع حوادث با تکیه بر خداوند بلند مرتبه، کاهش ترس و استرس، افزایش قدرت دفاعی و به یاد داشتن نکات ایمنی از جان خویش مراقبت و مواظبت کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار