رئیس هلال احمر مشهد:

طرح دادرس شاخص‌ترین فعالیت جمعیت هلال احمر‌ است

مشهد (پانا) - رئیس هلال احمر مشهد ‌گفت‌ مهم‌ترین هدف این نهاد، آموزش به افراد جامعه است و شاخص‌ترین فعالیت هلال احمر‌ طرح دادرس است که این طرح با عنوان دانش‌آموزان در روز‌های سخت در قالب ۸ مهارت به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح دادرس شاخص‌ترین فعالیت جمعیت هلال احمر‌ است

مهدی صوفی رئیس هلال احمر مشهد گفت: هلال احمر آموزش هایی را قبل از وقوع زلزله به جهت آگاه سازی هرچه بیشتر افراد جامعه ارائه می‌دهد. مهم ترین هدف این نهاد نیز آموزش به افراد جامعه است.

همچنین وی گفت: شاخص ترین فعالیت هلال احمر، طرح دادرس است که این طرح با عنوان دانش آموزان در روز های سخت در قالب ۸ مهارت به دانش آموزان ارائه می‌شود. دانش آموزان نیز می‌توانند بعد از گذراندن این دوره نکات لازم را به دیگران انتقال بدهند.

صوفی در ادامه گفت: این نهاد در مانور سراسری زلزله که ۸ آذر در دبیرستان صدیقه ناحیه ۷ برگزار شد نیز فعالیت هایی را به جهت آموزش دانش آموزان انجام داد.

همچنین وی افزود: این نهاد نیز هنگام بروز حادثه و بعد از آن نیز فعالیت هایی را به جهت بهبود آسیب دیدگان انجام می‌دهد.

مهدی صوفی در انتها خطاب به دانش آموزان گفت: از دانش آموزان می‌خواهیم از آموزشاتی که توسط نهاد های مختلف برای آنها تهیه می‌شود استفاده کافی را ببرند تا در دقایق اول بروز حادثه بتوانند به دوستان و هم نوعان خود کمک کنند.

دانش آموز خبرنگار: کوثر خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار