معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز خبر داد:

۲۵۰ دانش‌آموزالبرزی در جشنواره علمی پژوهشی دانش‌آموزی برگزیده شدند

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره علمی- پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، معاون آموزش و پژوهش دفتر وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت۲۵۰ دانش‌آموز البرزی در جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی برگزیده شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۰ دانش‌آموزالبرزی در جشنواره علمی پژوهشی دانش‌آموزی برگزیده شدند

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: چهارمین جشنواره علمی- پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی در قالب طرح شهید کاظنی آشتیانی و با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی برگزار و با معرفی بیش از ۲۵۰ دانش آموز برگزیده در سطح استان، به کار خود پایان داد.

وی افزود: بیش از ۶ هزار دانش آموز در مرحله مدرسه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که بیش از ۴۵۰ نفر از آنان به مرحله منطقه‌ای صعود کردند. شایان ذکر است از بین برگزیدگان استانی، 29 دانش آموز در بیش از یک رشته، صاحب مقام شدند.

الماسی ضمن تشکر از مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی ادامه داد: از اینکه مدیران مدارس نگاه ویژه‌ای به اجرای آیین نامه‌ها داشتند و باعث ایجاد تنوع در محیط‌های یاددهی و یادگیری شدند و نیز فضای متفاوت‌تری از کتاب درسی برای دانش آموزان ایجاد کردند، قدردانی می‌کنم؛ چرا که این نگاه آنان موجب شد تا دانش آموزان بتوانند به نحو دیگری، آموزش و یادگیری را تجربه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: امید است در سال‌های بعد نیز این توجه به تنوع در محیط‌های یاددهی- یادگیری بیشتر شده و دانش آموزان مطالب را فقط در حیطه دانش به ذهن نسپارند. زمانی که یادگیری با حیطه عمل عجین شود، یادگیری عمیق‌تری اتفاق افتاده و ما می‌توانیم به اهدافی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است، نزدیک‌تر شویم.

قابل ذکر است تجلیل از برگزیدگان استانی و مدیران پژوهش‌سراهای برتر از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار