معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

انسان‌های صادق و مقتدر مهارت‌های لازم را در دوران حساس زندگی کسب کرده‌اند

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم کسب مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان، گفت انسان‌های صادق و مقتدر مهارت‌های لازم را در دوران حساس زندگی کسب کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌های صادق و مقتدر مهارت‌های لازم را در دوران حساس زندگی کسب کرده‌اند

امیر تقی زاده در مراسم افتتاح سلسله کارگاه های آموزش مهارت زندگی و تحکیم بنیان خانواده ویژه دانش آموزان گفت: سه میم معنویت، مدرک و مهارت بعنوان الگوی زیستی است و بر این اصل که هرکسی که دنبال بهتر زیستن دیگران است زندگی بهتری دارد، لازم است هر بشری در زندگی خود این اصل را رعایت کند تا هم سالم زندگی کرده و هم جامعه سالمی را شاهد باشیم.

وی به سه رنج قابل مواجهه با انسان یعنی رنج ناشی از جهل و نادانی، رنج ناشی از از دست دادن و رنج بلاتکلیفی که فراتر از دو رنج است اشاره کرده و گفت: برای خارج شدن از رنج ها باید مهارت زندگی داشته باشیم و این مهم جز با آموزش و مطالعه و آگاهی حاصل نمی شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه به نوع خواستن انسان اشاره کرده و گفت: خواستن و دوست داشتنی که انسان را به سمت کمال و رشد برساند انسان را سعادتمند می کند و این کاملا به رفتار هر فرد در مواجهه با این خواستن با استفاده از آگاهی و مهارت کسب شده بستگی دارد.

تقی زاده توضیح داد: کسانی که قدرت نه گفتن ندارند و تمام تلاش این افراد این است که همه از او راضی باشند جز افرادی هستند که خود و خانواده خود را دچار تنش و آسیب می کنند و بنابراین در دنیای امروزی که نیاز به افراد صادق و مقتدر به شدت حس می شود آموزش برای کسب مهارت نه گفتن و درست تصمیم گرفتن کارساز است.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه حاجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار