کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز:

صحیفه سجادیه پر از معارف دینی و گزاره‌های قرآنی است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز عنوان کرد صحیفه سجادیه پر از درس زندگی، معارف دینی و گزاره‌های قرآنی است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
صحیفه سجادیه پر از معارف دینی و گزاره‌های قرآنی است

با همکاری زهرا رحیمی؛ کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 12 و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و همچنین همکاران حوزه بسیج منطقه، کلاس‌های برگزاری ترویج معارف صحیفه سجادیه در پژوهش سرای فارابی به مدت 16 ساعت برگزار شد.

معصومه شمشادی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 12 اظهار کرد: در راستای ضرورت بهره‌مندی از درس‌های زندگی در صحیفه سجادیه، حوزه کارشناسی قرآن، عترت و نماز منطقه اقدام به برگزاری دوره کوتاه مدت ویژه معاونین و مربیان پرورشی کرده است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این دوره به موارد ذیل اشاره کرد و گفت: ورود چراغ هدایت صحیفه سجادیه به جامعه، ترویج معارف شیعه به زبان و سبک امام سجاد، آشنا کردن هرچه بیشتر خانواده‌ها با هدایای معنوی امام سجاد در صحیفه سجادیه از جمله اهداف ارزشی و بلندمدت این دوره هستند که با همت همکاران آموزش نیروی انسانی و اساتید توانمند و مجرب این مهم به انجام رسید.

وی با تاکید بر پویایی برنامه های آموزشی در این حوزه افزود: صحیفه سجادیه پر از معارف دینی و گزاره‌های قرآنی و سراسر درس است، با توجه به جایگاه ویژه مباحث صحیفه در درمان دردهای فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی جامعه و نیاز اجتماع به تبیین و ترویج درست عقائد و مناسک شیعه و دفاع از آن در مقابله با تهاجمات فکری و اعتقادی، برگزاری مستمر این کلاس‌ها برای فرهنگیان بخصوص معاونین و مربیان پرورشی ضرورت دارد.

شمشادی در آخر افزود: پس از پایان دوره برای همکارانی که در این دوره شرکت کرده اند، با کسب حد نصاب نمره لازم در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان؛ 16 ساعت ضمن خدمت ثبت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار