لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳؛

پرسپولیس ایران در اندیشه تحقق رویایی شیرین در عربستان

رأفت: بازی مقابل النصر مثل دیدار با سپاهان جای اشتباهات فردی نیست/ جلوگیری از پرواز پرسپولیسی‌ها به ریاض از شگردهای جنگ روانی در فوتبال عربستان است

تهران (پانا) - بازیکن اسبق پرسپولیس خطاب به بازیکنان پرسپولیس، گفت بازی مقابل النصر مثل دیدار با سپاهان جای اشتباهات فردی نیست. بازیکنان پرسپولیس متمرکز بر تاکتیک‌های النصر متمرکز شوند و به موقع به پیکر النصر با برخورداری از ستارگان جهان پاتک بزنند. 

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس ایران در اندیشه تحقق رویایی شیرین در عربستان

هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، با حساس‌ترین دیدار این هفته در گروه E بین النصر عربستان _ پرسپولیس ایران آغاز می‌شود.

سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان نیروی هوایی عراق است و نمایندگان ایران برای صعود به مرحله حذفی این پیکارها به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

پرسپولیس در شرایطی در خانه النصر به مصاف این تیم کهکشانی آسیا خواهد رفت که با سواری بر موج چالش مصدومیت ستاره‌های خود مواجه است. وحید امیری، دیدار برگشت مقابل النصر عربستان را از دست داد. از طرفی هم بایدها و نبایدها در مورد حضور رونالدو مقابل پرسپولیس زیاد است.

پرسپولیس با ۷ امتیاز در شرایطی به مصاف صدر شنین این گروه می‌رود که می‌تواند با شکست النصر، مسیر صدر نشینی خود در این گروه را هموار کند و النصر عربستان هم به آب و آتش می‌زند، تا خرید میلیارد دلاری خود کریستیانو رونالدو را برای این بازی داشته باشد.

پرسپولیس دو دیدار خانگی مهم استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر را پیش رو دارد و قطعاً برای دشت دو برد خانگی برنامه دارد. ارتش سرخ فوتبال ایران دنبال سلاخی نمایندگان قطر و تاجیکستان در ورزشگاه آزادی است.

پایان رأفت بازیکن اسبق پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با پانا، در خصوص دیدار النصر عربستان - پرسپولیس ایران، اظهار داشت: «پرسپولیس به خاطر نتایج ضعیف تیم‌های استقلال تاجیکستان، شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارد.»

بازیکن اسبق پرسپولیس تهران افزود: «پرسپولیس، مقابل النصر باید هر سه امتیاز دیدار را تصاحب کند، تا بتواند شانس رفته برای صدر نشینی این گروه را به جوی ارتش سرخ برگرداند.»

رأفت خطاب به بازیکنان پرسپولیس، تأکید کرد: «بازی مقابل النصر مثل دیدار با سپاهان جای اشتباهات فردی نیست. بازیکنان پرسپولیس متمرکز بر تاکتیک‌های النصر متمرکز شوند و به موقع به پیکر النصر با برخورداری از ستارگان جهان پاتک بزنند.»

بازیکن اسبق پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه جلوگیری از پرواز پرسپولیسی‌ها به ریاض از شگردهای جنگ روانی در فوتبال عربستان است، گفت: «فوتبال ایران سال‌هاست با این شیطنت عربستانی‌ها آشناست.»

رأفت بیان کرد: «النصر در شرایطی که رونالدو را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشته باشد، مثل شیر بی‌یال است. نمی‌توانند تاکتیک‌های مد نظر خود را به نمایش بگذارند.»

بازیکن اسبق پرسپولیس تهران اظهار داشت: «امیدواریم پرسپولیس بتواند با شکست النصر گام بسیار بلندی برای صدر نشینی بردارد. ولی کنار پیروزی احتمال مقابل النصر باید در دو دیدار خانگی مقابل الدوحیل و استقلال تاجیکستان فاتح میدان باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار