به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

تجلیل مدیرآموزش و پرورش منطقه 4 تهران از فرمانده بسیج دانش‌آموزی

تهران (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، طی مراسمی هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4  تهران همزمان با برپایی نماز جماعت و در جمع همکاران اداری از ابوالقاسم رضایی فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرآموزش و پرورش منطقه 4 تهران از فرمانده بسیج دانش‌آموزی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، طی مراسمی هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، همزمان با برپایی نماز جماعت و در جمع همکاران اداری از ابوالقاسم رضایی فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تجلیل و تقدیر به عمل آورد و در خصوص اوصاف بسیج و فداکاری ها و جانفشانی های این عزیزان در زمان هشت سال دفاع مقدس و همچنین در هر زمان که مردم به کمک احتیاج داشتند مثل زلزله، سیل و سازندگی و غیره، همیشه به هر شکل ممکن در خدمت مردم بوده و هستند و این روحیه جهادی و انقلابی را باید ستود.

سپس سردار رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با تبیین اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: «انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو شد. عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان ایجاب می کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند، بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و حراست دست آوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، بوجود آمد. بدون شک تمامی فرهنگیان فرهیخته و بسیجی در تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان نقشی مضاعف بر عهده دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار