فرمانده پایگاه بسیج ۷ عمار گفت:

بسیج جایگاهی عمیق در بطن جامعه و زندگی مردم دارد

مشهد (پانا) - فرمانده پایگاه ۷ عمار گفت بسیج در جامعه جایگاهی عمیق دارد. جایگاه آن بطن جامعه و زندگی مردم است. بسیج سعی دارد زندگی را راحت، جامعه را امن‌تر و در هر زمینه‌ای که مردم نیاز دارند کمک کند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیج  جایگاهی عمیق در بطن جامعه و زندگی مردم دارد

امیر غفاریان، فرمانده پایگاه عمار مشهد گفت: «در ۵ آذر ۱۳۵۸به فتوا و درخواست رهبر کبیر انقلاب آیت الله خمینی بسیج راه اندازی شد و از همان لحظات تا الان همه مردم از هر قشر و ارگانی این درخواست را لبیک گفته اند.»

وی گفت: «بسیج در جامعه جایگاهی عمیق دارد. جایگاه این بطن جامعه و زندگی مردم است. بسیج سعی دارد زندگی را راحت، جامعه را امن تر و در هر زمینه ای که مردم نیاز دارند کمک کند.»

غفاریان اضافه کرد: «دو نوع عضویت در بسیج است. بسیج عادی برای افراد زیر ۱۴ سال و بسیج فعال برای نوجوانان بالای ۱۴ سال که در آنجا آموزش‌های خاص نظامی و تاکتیکی می بینند و در حلقه های صالحین، معرفت و تقوا خود را بالاتر می برند.»

وی افزود: «جذب نیرو در بسیج کار تک تک مردم است، از مدارس و آموزشگاه‌ها تا ارگان های دولتی و حتی مساجد همه باید تلاش کنند تا جنبه های مثبت بسیار بسیج را به جوانان و نوجوانان نشان دهند.»

غفاریان در آخر گفت: «دانش آموزان و دانشجویان قشر عظیمی از بسیج را تشکیل داده اند که همه ما به آنها افتخار می کنیم و برای ساخت کشوری بدون فقر و محدودیت ها با سازندگی و آبادانی تلاش می کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: ماهان محمدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار