استاندار خراسان شمالی:

توفیق در عرصه سازندگی کشور با تفکر بسیجی ممکن است

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بجنورد با حضور اقشار مختلف بسیجیان، مردم و مسئولین در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد گفت در عرصه سازندگی کشور باید تفکر تمام مدیران و مسولان تفکر بسیجی باشد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
توفیق در عرصه سازندگی کشور با تفکر بسیجی ممکن است

محمدرضا حسین نژاد افزود: باید با تفکر و روحیه بسیجی و با تمام توان در جهت اعتلای اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی تلاش شود و بسیج دربسیاری از عرصه ها توانایی های خود را ثابت کرده است .
وی با بیان اینکه موفقیت ها در عرصه های مختلف در گرو روحیه بسیجی است، افزود: بسیجیان در کنار تفکرات معنوی و ارزشمند خود، در تمام عرصه های تولیدی کشاورزی، صنعتی، دفاعی، ... آمادگی خود را اعلام و همواره حضور میدانی دارند.
استاندار با تاکید بر اینکه مدیران و دستگاه های اجرایی نیز باید برای رشد و توسعه تولید و مهار تورم این تفکربسیجی را داشته باشند، تصریح کرد: اگر به معنای واقعی به استقلال فکر می کنیم، باید نخبگان و متخصصین ما برای قطع وابستگی ها بر روی نیازهای واقعی کشور تمرکز کنند و نیازها را به مرحله تولید برسانند.
محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه بسیجی همواره در صحنه امنیت، در صحنه جهاد علمی ،دفاع از ولایت،... حضور داشته است، اظهارداشت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با فرمان تاریخی امام راحل در سال 1358 با شکل گیری بسیج کاملتر شد، بسیج به عنوان یک شجره طیبه در طول دوران دفاع مقدس حضور قوی داشت و این بیانگر این است که یکی از ارکان مهم رشد جمهوری اسلامی، تفکر بسیجی است.

وی افزود: اگر گذشته تاریخ که پرازفساد و تباهی بود با نفس گرم امام راحل و در سایه تکیه به دین،ایمان به پیروزی و اقتدار رسید باید مراقبت کنیم روحیه ایثار، شهادت، جهادی عمل کردن و با این نقاط قوت ماست که با آن هشت سال در مقابل دشمنان و تمام کشورهای سلطه گر ایستادگی کرد لذا باید مراقبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار