کسب جایگاه هفتم سرآمدان علمی کشور توسط دانشگاه شهید‌رجایی‌

تهران (پانا) - مهدی نیک‌عمل ‌استاد گروه فیزیک دانشگاه شهید‌رجایی‌ با قرارگیری در جایگاه سومین سرآمد علمی کشور و کسب ۳۴۶۷ امتیاز توانست رتبه هفتم سرآمدان علمی کشور را برای این دانشگاه کسب کند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب جایگاه هفتم سرآمدان علمی کشور توسط دانشگاه شهید‌رجایی‌

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی؛ در آخرین گزارش فدراسیون سرآمدان علمی کشور (زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری)، دانشگاه شهید‌رجایی، رتبه هفتم در بین کلیه دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه‌های وابسته به سایر دستگاه‌های اجرایی را کسب کرد.

‌مهدی نیک‌عمل (استاد گروه فیزیک دانشگاه شهید رجایی) با قرارگیری در جایگاه سومین سرآمد علمی کشور و کسب ۳۴۶۷ امتیاز توانست این افتخار را برای دانشگاه شهید رجایی کسب کند.

‌پیش از این نیک‌عمل با چاپ مقالات باکیفیت در نشریات تراز یک جهانی توانسته بود عنوان سرآمد علمی در سال‌های گذشته را نیز تکرار کند و به افتخاراتی همچون کسب عنوان پژوهشگر برتر کشوری در سال ۱۳۹۳ (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، جایزه بین‌المللی ماری کوری کمیسیون اروپا در سال ۱۳۹۴، جایزه دکتر ثبوتی - خواجه‌پور در سال ۱۳۹۶، نشان درجه یک پژوهش دانشگاه شهید رجایی و چندین بار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در سال‌های مختلف نایل آید.

ضمن تبریک به خانواده بزرگ دانشگاه شهید رجایی برای ایشان ار درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون راخواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار