گام دوم یوزها برای شکار سهمیه جام جهانی در غیاب جهانبخش؛

داداش‌زاده: شکست ازبکستان مقابل ایران قابل پیش‌بینی است

‌کار سخت تیم ملی فوتبال کشورمان از مرحله بعد آغاز خواهد شد

تهران (پانا) - بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت‌ ازبکستان مانند ایران قدرتی بازی می‌کند و چون این بازی خارج از خانه است،‌ سخت خواهد بود و دومین پله مهم پیش‌روی ایران برای صعود به جام جهانی است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
داداش‌زاده: شکست ازبکستان مقابل ایران قابل پیش‌بینی است

‌تیم ملی فوتبال ایران در دومین گام در مسیر انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته در بازی اول خود، مقابل هنگ‌کنگ جشنواره گل به راه انداخت و توانست با 5 گل حریف خود را در ورزشگاه آزادی بدرقه کند. ‌تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی امروز خود، علیرضا جهانبخش را به دلیل مصدومیت همراه ندارد، اما طبق اعلاتم پزشک تیم ملی، امیر قلعه‌نویی که دچار درد در کلیه شده بود، در وضعیت باثباتی قرار دارد و امروز در کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.

بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا درباره این دیدار اظهار کرد: «دیدار با ازبکستان در قیاس با هنگ‌کنگ و ترکمنستان بازی سختی برای فوتبالیست‌های ایران است.‌ ازبکستان مانند ایران قدرتی بازی می‌کند و چون این بازی خارج از خانه است، قدری سخت خواهد بود.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس‌ تأکید کرد: «شکست ازبکستان، مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان قابل پیش‌بینی است.»

وی بیان کرد: «غیبت جهانبخش یکی از مشکلاتی است که کادر فنی با آن روبه‌رو است، ولی با حضور طارمی و آزمون و غیرت دیگر ملی‌پوشان، جای خالی‌ این ستاره فوتبال کشور خیلی خودش را نشان نخواهد داد.»

داداش‌زاده با اشاره به اینکه کار سخت تیم ملی فوتبال از مرحله بعد آغاز خواهد شد، اضافه کرد: «برای اینکه بتوانیم ‌با دیگر قدرت‌های فوتبال آسیا در مسیر انتخابی جام جهانی 2026 قد‌م برداریم، باید ‌فیفا‌دی‌ با تیم‌های بزرگ را در برنامه داشته باشیم.»

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف تیم ازبکستان می‌رود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، تیم داوری از کشور امارات قضاوت این بازی را برعهده دارد.

داور: محمد عبدالله محمد

کمک اول: محمد احمد الحمدی

کمک دوم: محمد حسن المحری

داور چهارم: حبیب اسماعیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار