در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاریگران زندگی:

سردار اشتری: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به صورت جدی برنامه‌ریزی کنیم

تهران (پانا) - مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی گفت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به صورت جدی برنامه‌ریزی کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سردار اشتری: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به صورت جدی برنامه‌ریزی کنیم

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نمایشگاه عمومی یاریگران زندگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه بتوانیم آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد و به‌طور ویژه به سمت نوجوانان و جوانان است را منعکس کنیم و راه‌های پیشگیری از آن را بتوانیم به مردم و قشر جوان ارائه کنیم، بسیار کار ارزشمندی است.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی افزود: برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی می‌تواند ما را برای نه گفتن در برابر کسانی که از ما خواسته ناحقی دارند و می‌خواهند مسیری را جلوی پای ما بگذارند که به ضرر شخص ما و جامعه خواهد بود، یاری کند. برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزشی کار ارزشمند و ارزنده‌ای است.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ای هستیم که باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی برنامه‌ریزی کنیم و لازمه پیشگیری هم آگاه‌سازی مردم است و برگزاری این نمایشگاه آگاهی را منتقل می‌کند و می‌تواند تاثیر به‌سزایی در پیشگیری از جرایمی مثل اعتیاد داشته باشد.

سردار اشتری تصریح کرد: امروزه یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها، اعتیاد در بخشی از جامعه است. هر چند تعداد آن کم باشد ولی برای ما نگران کننده است و باید کاری کنیم که همه مردم و مسئولان برای پیشگیری از اعتیاد به میدان بیایند. با برگزاری نمایشگاه‌هایی این‌چنینی امیدواریم روز به روز بهتر بتوانیم پیشگیری کنیم تا آمار معتادان کاهش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار