بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان گلبهار

گلبهار (پانا) - مراسم محوری گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه ابتدایی سوگند شهرستان گلبهار با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان گلبهار

محمود رضوانی کیا، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گلبهار ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای غزه و جبهه مقاومت و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی از ارکان مهم پیشرفت و تعالی فرهنگ یک جامعه است و در این اوضاع که فضای مجازی غوغا کرده، باید نسبت به سوق دادن دانش آموزان به سمت کتاب و کتابخوانی نهایت اهتمام را بکار بگیریم.

وی تصریح کرد: با چنین جایگاه و تجهیزاتی هنوز تعداد دانش آموزان به حد مطلوب برای کتابخوانی نرسیده است و با توجه به زیرساخت‌های مناسب شهرستان، اگر مسئولین حوزه فرهنگی برنامه ریزی مناسب و هماهنگی در این حوزه داشته باشند قطعا گلبهار به شهری با سرانه کتابخوانی بالا تبدیل خواهد شد.

وی در انتها ضمن دعوت اولیا برای تشویق دانش آموزان به کتابخوانی، نسبت به حضور دانش آموزان در کتابخانه های سطح شهرستان و عضویت در آن تاکید کرد.

همچنین در این مراسم رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار نیز بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری به تمامی افراد جامعه برای اهمیت دادن به کتابخوانی است.

آینده خواندنی،شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی

وی افزود: شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی، آینده خواندنی در نظر گرفته شده است که خود بیانگر اهمیت این موضوع در جامعه است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به جامعه متعالی باید نقش کتاب در جامعه پررنگ تر شود و این در حالیست که امروزه فضای مجازی به شدت جای کتاب و کتابخوانی را گرفته است.

در پایان نیز مسئولین شهرستان ضمن نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی، از نمایشگاه کتاب بازدید کرده و کتابخانه آموزشگاه را افتتاح کردند.

دانش آموز خبرنگاران: نادیا وحیدی دینا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار