در روز پرستار صورت گرفت؛

قدردانی از پرستاران منطقه ۱۸ تهران

تهران (پانا) _ در روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) دبیرستان شهید مدنی منطقه ۱۸ از پرستاران این منطقه قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از پرستاران منطقه ۱۸ تهران

با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مدیر دبیرستان شهید مدنی منطقه ۱۸ تهران به همراه تعدادی از دانش آموزان این مدرسه از پرستاران بیمارستان کودکان حکیم، بزرگ ترین بیمارستان کودک در جنوب تهران، تقدیر کردند.

در این دیدار یکی از پرستاران بیمارستان کودکان حکیم گفت: این شغل؛ بسیار سخت و شیرین است، زیرا در اکثر مواقع، جدای از وضعیت جسمی، بیماران به امید نیاز دارند و ما باید با روحیه ای قوی در کنار آنها باشیم تا با داشتن امید، این راز شفا بخش زندگی، بتوانند بیماری هایشان را شکست دهند. وجود روز پرستار به نوعی امید و انگیزه ای زیبا برای ما است تا انگیزه بیشتری را نسبت به ادامه این شغل داشته باشیم لذا این کار به داشتن روحیه ای قوی و انگیزه بالا نیازمند است.

سپس اعظم فرهنگی، مدیر دبیرستان شهید مدنی منطقه ۱۸ تهران هدف از انجام این کار را با همراهی دانش آموزان، توجه به زحمات شبانه روزی پرستاران میهن مان و قدردانی از محبت و دلسوزی آنها عنوان کرد و گفت: فداکاری، از خودگذشتگی، نوع دوستی، روحیه بالا و روحیه دادن به بیماران که موجب تسکین درد آنان نیز می شود از بزرگترین ویژگی ها و خدمات این انسان های بزرگ است که همواره با انرژی مضاعف و مهربانی مثال زدنی، خدمت رسانی می کنند.

در ادامه اعظم فرهنگی افزود: از سوی دیگر حضور دانش آموزان رشته تجربی در محیط بیمارستان و درک شرایط کاری پرستاران و حلاوت این شغل شریف و ارزشمند، انگیزه و تلاش دانش آموزان را دوچندان می کند. ما امروز وجود پرستاران و تمامی فداکاری هایشان را که برای تسکین درد و مراقبت از بیمار انجام می دهند؛ گرامی می داریم.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار