هرماه تعدادی هواپیما خریداری می‌شود

تهران (پانا)- خریداری ماهیانه تعدادی هواپیما، افتتاح ترمینال جدید تهران(پانا)_ فرودگاه بین‌المللی کیش، صدور اولین کارت پرواز اتوماتیک برای وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه کیش، اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای لامِرد، جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر از فرودگاه تبریز در نیمه نخست امسال‌ و افزایش پرواز در مسیرهای تهران، مشهد و چابهار از فرودگاه زاهدان مهم‌ترین اخبار بخش حمل و نقل هوایی در هفته گذشته است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هرماه تعدادی هواپیما خریداری می‌شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حمل و نقل هوایی در هفته گذشته با اخبار متعدد و متنوعی همراه بود که در رأس آن‌ها افتتاح ترمینال جدید فرودگاه کیش با حضور وزیر راه و شهرسازی بوده و جزییات مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

هرماه تعدادی هواپیما خریداری می‌شود
افزایش قابل توجه تعداد ناوگان هوایی تا پایان دولت سیزدهم
وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه هرماه تعدادی هواپیما خریداری می‌شود، گفت: تعداد قابل توجهی هواپیما تا پایان دولت سیزدهم به ناوگان حمل‌ونقل هوایی اضافه می‌شود.

صدور اولین کارت پرواز اتوماتیک برای وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه کیش

اولین کارت پرواز اتوماتیک پس از افتتاح پایانه جدید مسافری فرودگاه بین‌المللی کیش برای وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی کیش افتتاح شد

ترمینال جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین ترمینال بزرگ فرودگاهی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای لامِرد

مدیر فرودگاه شهدای لامِرد از اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به مقصد تهران در فرودگاه شهدای لامِرد استان فارس خبر داد.

تعویض و بهسازی پروژکتور برج‌های نوری محوطه اپرون فرودگاه بوشهر

سرپرست اداره کل فرودگاه های استان بوشهر از تعویض و بهسازی برج های نوری محوطه اپرون خبر داد.

نخستین پرواز شرکت هواپیمایی چابهار در فرودگاه خرم‌آباد برقرار شد

مدیرفرودگاه شهدای خرم‌آباد از برقراری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی چابهار در فرودگاه خرم‌آباد در روزهای دوشنبه هر هفته به مقصد تهران خبر داد.

راه اندازی صفحه اطلاعات پروازهای فصلی در وب سایت فرودگاه امام خمینی (ره)

دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی، با همکاری معاونت بهره برداری فرودگاهی نسبت به ایجاد و راه اندازی صفحه وضعیت پروازهای آتی بر روی وب سایت شهر فرودگاهی در قسمت وضعیت پروازها اقدام نموده و قابلیت دسترسی برای عموم فراهم شده است.

خدمات متخصصان الکترونیک هواپیمایی نماد خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران است

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، متخصصان و مهندسان الکترونیک هواپیمایی را سرمایه‌های بی‌بدیل کشور دانست که در شرایط تحریم‌های ظالمانه؛ باغیرت، خودباوری و تلاش و با ایجاد دانش بومی تلاش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار