در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

کتابدار لرستانی کتابدار برگزیده کشور شد

لرستان(پانا) - در مراسم گرامیداشت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار ،فعالان و برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند و نصرت‌اله‌امیری خواه از کتابخانه غدیر خرم‌آباد در جمع برگزیدگان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۲۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کتابدار لرستانی  کتابدار برگزیده کشور شد

فعالان و برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۴۰۲ در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نهاد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش در این مراسم که امروز برگزار شد، نصرت‌اله‌امیری خواه، کتابخانه غدیر خرم‌آباد در جمع کتابداران برگزیده کشور قرار گرفت.

برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۴۰۲ در گروه‌های انجمن استان و شهرستان، پیشکسوت و خدمتگزار، خیرین حقوقی، خیرین حقیقی، دبیر محفل ادبی، رابط فرهنگی، کتابخانه سیار، خدمات فراکتابخانه‌ای، فهرستنویس، قاضی، کتابخانه، کتابخوان، کتابدار، گروه‌های خاص، تقدیر شدند.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان‌ آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان‌ ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار