حمزه شلمزاری در گفت‌و‌گو با پانا:

سفرهای استانی رئیس‌جمهوری امیدآفرین است

امیدواریم در این سفر کارگاه‌های نیمه تعطیل بازگشایی شود

تهران (پانا) - نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس ضمن اشاره به سفر امروز آیت الله رئیسی به چهار محال بختیاری، گفت سفرهای استانی رئیس جمهوری امیدآفرین است و بسیاری از مسائل و مشکلات استان با این سفرها حل و فصل می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سفرهای استانی رئیس‌جمهوری امیدآفرین است

قدرت الله حمزه شلمزاری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «خوشبختانه سفر رئیس جمهوری و هیات همراه امروز به استان قطعی شده است. طبیعتاً سفرهای رئیس جمهوری و هیات همراه برای مردم امیدآفرینی دارد و بسیاری از مسائل و مشکلات استان با این سفرها حل و فصل می‌شود.»

وی افزود: «قبل از این سفر، جلساتی با استاندار و معاون اجرایی رئیس جمهور داشتیم و مسائل و مشکلات استان جمع بندی شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.»

نماینده فارسان و اردل از شهرهای چهار محال بختیاری بیان کرد: «یکی از درخواست‌های اساسی مجمع نمایندگان و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری مطالبات پیمانکاران است؛ پیمانکاران استان، پروژه‌های خوبی را پیش بردند و برخی به اتمام رسید. ان‌شالله در این سفر آقای رئیس جمهوری دستور پرداخت 2 هزار میلیارد مطالبه را صادر کنند تا مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.»

حمزه شلمزاری اضافه کرد: «سایر مسائل نیز بیان شده و مقدار پیشرفت کارها مطرح شده و نیاز اعتبار در نظر گرفته شد.»

وی گفت: «وزرا از نزدیک پیشرفت پروژه‌ها را رصد می‌کنند و ان‌شالله یکی پس از دیگری، مشکلات رفع شود. یکی از مشکلات اصلی اشتغال است که امیدواریم کارگاه‌های نیمه تعطیل بازگشایی شود که به حمدالله، دولت در این زمینه خوش درخشیده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار