معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی خبر داد:

بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در سامانه مشارکت‌ها

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در سامانه مشارکت‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در سامانه مشارکت‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، نشست هماهنگی برای اجرایی‌سازی قرارداد سامانه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، سعید بیگدلی مدیرعامل شرکت ایز ایران و سایر مدیران در سالن شهید حججی سازمان برگزار شد.

احمد محمودزاده معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در این جلسه مشترک گفت: با توجه به نارسایی‌ها و نقائص سامانه قبلی و ابراز نارضایتی موسسان در کشور، سامانه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش دستخوش تغییرات و تحولات مطلوبی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات سریع و آسان به مخاطبان، افزود: به واسطه فعالیت‌های گسترده سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف، سامانه سازمان باید بتواند به خوبی و با کمترین ایرادات به مخاطبین و مراجعین خود سرویس‌های لازم را ارائه کند.

محمودزاده با اشاره به بررسی عملکرد شرکت‌های مختلف در این حوزه و برگزاری مناقصه‌های لازم‌، اظهار کرد: پس از انجام مراحل و تشریفات قانونی و بررسی‌های کارشناسان مقرر شد تا با توجه به عملکرد مطلوب شرکت ایز ایران در حوزه‌های مختلف این شرکت به فعالیت عملیاتی در سامانه مشارکت‌ها بپردازد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تسریع در پاسخگویی و استفاده از فناوری در انجام فرآیندها به شکل الکترونیک و سامانه‌ای گفت: قطعا شرکت ایز ایران با توجه به سابقه خود در این حوزه می‌تواند نویدبخش اخبار خوب برای مخاطبان سامانه مشارکت‌ها باشد.

وی با اشاره به گستره فعالیت 18 هزار مدرسه غیردولتی، قریب به 20 هزار مرکز و بیش از 3 هزار مدرسه هیات امنایی در کشور، گفت: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی و پرورشی و ارتقای توانمندی‌های علمی و فناورانه و توجه به کارکرد تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی در مدارس و مراکز مورد توجه این سازمان است و با تغییرات کاربردی در سامانه، باید شرایط تحلیل مناسب و بهره‌گیری از این مهم نیز فراهم آید.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با تاکید بر تسهیل‌گری، رعایت حقوق مخاطبان و امنیت سامانه، افزود: الگوی شهریه مدارس و مراکز و ابلاغ آن، از نکات بسیار مهم و کلیدی مجموعه است که انتظار داریم وعده زمانی در اعلام تعیین نرخ شهریه مدارس و مراکز بی‌درنگ و موعد مقرر انجام پذیرد.

محمودزاده با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش رسانه‌های سامانه در تحقق اهداف و تبیین دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت کشور، تصریح کرد: با تجارب ارزنده شرکت ایز ایران امیدواریم سامانه مشارکت‌ها در اوج تراکم ورود کاربران قابلیت دسترسی آسان را داشته باشد و موجبات آرامش و رضایت مخاطبان را پدید آورد.

در ادامه این جلسه سعید بیگدلی مدیر عامل شرکت ایز ایران با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در ارائه خدمات فناوری و فعالیت در سامانه‌های آموزشی کشور، گفت: شرکت ایز ایران با همه توان و ظرفیت‌های عملیاتی خود در جهت تامین منافع مردم و مخاطبان سامانه گام برمی‌دارد و همه تلاش خود را برای ایجاد ارتقای دسترسی و تغییرات فناورانه در سامانه مشارکت‌ها انجام خواهد داد تا میزان رضایت‌مندی افزایش یابد.

نیک‌نژاد مدیر‌کل مدارس و مراکز غیردولتی نیز در این جلسه به تشریح فرایند انجام تشریفات قانونی برای برگزاری مناقصه و شرایط پذیرش شرکت ایز ایران پرداخت و گفت: سامانه مشارکت‌ها باید به شیوه‌هایی تغییر یابد تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی درخواست‌های کاربران در حوزه مدارس و مراکز و سایر مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار