فرماندار در جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزه:

عرصه‌های ملی و سیاسی محل تبلور بصیرت افزایی دانش‌آموزان است

فیروزه (پانا) - فرماندار فیروزه گفت حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و ملی، بصیرت‌افزایی آنان را به همراه دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
عرصه‌های ملی و سیاسی محل تبلور بصیرت افزایی دانش‌آموزان است

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در جلسه این شورا بیان کرد: حضور دانش آموزان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و ملی، بصیرت افزایی آنان را به همراه دارد.

مهدی باغیشنی با بیان اینکه رشد علم با توسعه متوازن و عدالت آموزشی محقق می شود، افزود: باید آموزش های تخصصی شیوه های نوین تدریس برای معلمان برگزار شود.

وی گفت: اگر دانش آموزان بر حسب علاقمندی هدایت شوند و انتخاب رشته کنند، بیشترین بهره را از تحصیل می برند.

باغیشنی با تأکید بر تهیه بانک اطلاعاتی از مسایل و شبهات موجود در ذهن دانش آموزان بیان کرد: جهاد تبیین در حوزه دانش آموزی کاملاً متفاوت است و امروز پاسخگویی به شبهات و مسایل دانش آموزان با زبان خودشان مهمترین کار جهاد تبیین برای این قشر کنجکاو است که باید با مراجع تخصصی در هر حوزه نسبت به پاسخگویی اقدام کرد.

برگزاری آزمون های شبهه کنکور در مدارس و آشنایی با نحوه تست زنی، افزایش سالن های مطالعه دانش آموزی بااستفاده از ظرفیت کتابخانه های عمومی شهرستان، تجلیل از رتبه های علمی، فرهنگی و هنری، شناسایی و تربیت دانش آموزان سخنور برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزایش تعامل خبرنگاران پانا با ادارات شهرستان و برگزاری دوره های توانمند سازی مدیران و معلمان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار