معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

ما باید از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و اولیا در مراسم‌های مختلف استفاده کنیم

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در طی مراسم طرح سپهر دانش و معرفت گفت باید مراسم‌هایی که در آموزش و پرورش برگزار می‌شود، به صورت دانش آموز محور انجام شده و از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و اولیا آنها استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۲۲۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ما باید از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و اولیا در مراسم‌های مختلف استفاده کنیم

مراسم طرح سپهر دانش و معرفت به مناسبت هفته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دبیرستان آرمیتا مصلی‌نژاد ناحیه ۷ مشهد با حضور جمعی از مسؤلین استان خراسان رضوی برگزار شد.

در طی این مراسم علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ما باید در آموزش و پرورش ترس از میدان دادن به دانش آموزان را از بین ببریم. خیلی از اوقات دانش آموزان می‌توانند با کیفیت بهتری مراسم‌ها را اداره کنند.

مهدوی خواه در ادامه گفت: همچنین در موضوع استفاده از ظرفیت های دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد به خوبی عمل کرده است.

وی در ادامه افزود: ما در آموزش و پرورش معتقدیم اگر می‌خواهیم کاری به نتیجه برسد باید از ظرفیت های دانش آموزان و والدین آنها به درستی استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: امسال از مدیران مدارس خواستیم تا ۶ نفر از اولیا دانش آموزان را برای انجام ۶ فعالیت تربیتی معرفی کنند تا بتوانیم از ظرفیت های این اولیا استفاده کنیم.

مهدوی خوا گفت: تمامی دانش آموزان استعدادی درونی دارند که بایستی زمینه شکوفایی این استعدادها فراهم شود.

دانش آموز خبرنگار: هستی انسان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار