گام دوم طرح مهراد در آموزش و پرورش البرز برگزار شد

کرج (پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز بیان کرد گام دوم طرح مهراد در راستای توانمند سازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دارای مشکلات هیجانی ،رفتاری ،اختلالات یادگیری و دانش آموزان دیرآموزدر آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گام دوم طرح مهراد در آموزش و پرورش البرز برگزار شد

سید محمودحسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در توضیح این طرح، اظهارکرد: گام دوم طرح مهراد که خلاصه پنج واژه مشکلات هیجانی ،رفتاری ،اختلالات و دیر آموزان است با مشارکت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز به صورت همزمان در تمام نواحی و شهرستان های استان البرز در دو مرحله اجرا شد.

وی افزود: این طرح با هدف کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دیر آموز صورت پذیرفته و ۸ نفر از آموزگاران توانمند استان، در دوره مدرسی کشوری شرکت نمودند و پس از شبکه سازی در نواحی و شهرستان ها، با برگزاری نشست های آموزشی به صورت قطبی، اطلاعات لازم را به مخاطبین خود انتقال دادند. همچنین همسو با فعالیت این مدرسان، اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز نیز نظارت کامل بر اطلاعات ارائه شده و نحوه اجرای طرح را عهده دار بودند.

در ادامه حمیده سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز ضمن تقدیراز معاونت ابتدایی استان البرز برای اجرای هر چه پربار تر این طرح، گفت: با تغییر رویکرد در آموزش دانش آموزان دیر آموز که بخشی از جامعه دانش آموزی ما را تشکیل می دهند و به منظور توسعه دانش پداگوژی معلمان ابتدایی در این حوزه و کاهش هزینه ها و سهولت ارجاع این طرح با آموزش آموزگاران پایه اول دبستان و اولیای دانش آموزان پایه اول در تابستان ۱۴۰۲ کار خود را آغاز و در این مسیر کارشناسان اداره آموزش استثنایی و مدیران مراکز جامع استان در کنار مدرسان استانی معاونت ابتدایی، تلاش قابل توجهی را منظور نمودند.

وی ادامه داد: در گام دوم که در آبان ماه عملیاتی شد، توانمند سازی مدیران و معاونین آموزشی دوره اول دبستان به اجرا درآمد.

گفتنی است: در طرح مهراد، تمامی معلمان ابتدایی استان البرز تا پایان سال جاری، تحت آموزش قرارخواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار