دستگیری 3 سارق حرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی

تهران (پانا) - فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران گفت با تلاش و هوشیاری عوامل انتظامی نمایشگاه بین‌المللی 3 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 3 سارق حرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد نوری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی گزارش چند فقره کش‌رو زنی از نمایشگاه بین المللی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با بررسی دوربین های مداربسته محل هایی که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود دریافتند، 3 مرد با استفاده از شلوغی نمایشگاه و در غفلت غرفه داران و بازدید کنندگان اقدام به کش روی تلفن همراه و اجناس و وجوه نقد آنان می کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی نمایشگاه با به‌دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و محل های احتمالی تردد اعضای این باند را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: ماموران انتظامی با گشت زنی در محدوده نمایشگاه، متهمان را که در حال طرح ریزی برای سرقت تابلوهای نمایشگاه بودند را دستگیر کردند. ماموران انتظامی در بازرسی از متهمان یک دستگاه تلفن همراه هوشمند، و تمام اجناس مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری 145 ونک در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت با روش کش روی از داخل نمایشگاه بین المللی و فروش اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار