مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری دوره ضمن خدمت تحلیل و روش تدریس کتاب‌های نهضت سوادآموزی در ملارد

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری دوره ضمن خدمت بررسی، تحلیل و روش تدریس کتاب‌های نهضت سوادآموزی و مبانی علمی آن در ملارد با هدف گسترش فرهنگ سوادآموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت تحلیل و روش تدریس کتاب‌های نهضت سوادآموزی در ملارد

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: «در راستای رسیدن به اهداف نهضت سوادآموزی دوره ضمن خدمت با عنوان آموزش بررسی، تحلیل و روش تدریس کتاب‌های نهضت سواد‌آموزی و مبانی علمی آن برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد:« این دوره به مدت ۲۴ ساعت است و ثبت‌نام آن از اواسط آبان تا اواخر آبان ماه ادامه دارد. آغاز کلاس‌ها از ۳۰ آبان کلید خورده و تا ۲۸ آذر تداوم دارد.»

این مقام مسئول تصریح کرد:« گاه افراد به دلایل مختلف در سنین کم، فرصت کسب علم و دانش را نداشته و با پس از ورود به اجتماع با مسائل مختلف و چالش‌های بسیاری در زندگی رو به رو می‌شوند. نهضت سوادآموزی با هدف گسترش فرهنگ سوادآموزی و رهایی افراد کم‌سواد و یا بی‌سواد از چالش‌های مرتبط با این حوزه تأسیس شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «افراد شاغل علاقه‌مند در حوزه ابتدایی و اداری می‌توانند با کسب اطلاع از شرایط ثبت‌نام نهضت سوادآموزی در دوره‌های برگزار شده شرکت کنند، ثبت‌نام در دوره‌های مختلف سوادآموزی از اول مهر آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد.»

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار