افتخار آفرینی دانش آموزان پسر بهبهانی در جشنواره امید فردا :

کسب چهار رتبه اول در کشور توسط دانش‌آموزان بهبهانی در جشنواره امید فردا

بهبهان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش بهبهان از کسب چهار رتبه اول کشوری در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا توسط دانش‌آموزان بهبهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب چهار رتبه اول در کشور توسط دانش‌آموزان بهبهانی در جشنواره امید فردا

حسین آقاجری، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «آموزش و پرورش کشور در راستای سنجش میزان مهارت های هنری دانش آموزان اقدام به برگزاری جشنواره های مختلفی می کند. چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا به گونه ای طراحی شده که انواع رشته های هنری را شامل می شود تا همه دانش آموزان بسته به استعداد خود امکان شرکت در رشته مورد علاقه خود را داشته باشند.»

وی گفت: «امید فردا نامی است که پس از ۴۰ سال برای مسابقات فرهنگی هنری، برگزیده شده است. بدیهی است که هر پدیده ای با نام، مقام و مرتبه می یابد، خاص می شود و اعلام موجودیت می کند. جشنواره فرهنگی هنری امید فردا با چهار دهه قدمت، حدود ۷۰ رشته در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری و چند میلیون شرکت کننده، بزرگترین همایش همدلی و همراهی و بهترین تماشاخانه آیین و سنت های بومی و محلی و کاراترین کارگاه مهارت آموزی و شغل یابی است.»

آقاجری افزود: «با اعلام نتایج مرحله کشوری این جشنواره در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور امید فردا که ده آبان در ایوان ری برگزار شد دانش آموزان بهبهانی با درخششی کم نظیر موفق به کسب 4 رتبه اول کشوری شدند.»

سرپرست آموزش و پرورش بهبهان کسب این موفقیت را به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، معاونت پرورشی، علی حشم دار کارشناس حوزه فرهنگی هنری، مدیریت و کادر اجرایی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برتر تبریک گفت و برای آنان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

اسامی برگزیدگان به این شرح است.

آریا محسنی در رشته نقد هنری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری
علی پاک روان نژاد در رشته نقد بازی رایانه ای از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری
عرفان کلانتری در رشته نقد موسیقی از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری
محمد طاها لیراوی در رشته داستان کوتاه از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید ناصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار