مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهریار:

هیمنه پوشالی آمریکا به دست دانش‌آموزان شکسته می‌شود

شهریار (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهرستان شهریار، نوید شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا و استکبار جهانی به دست دانش‌آموزان را داد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هیمنه پوشالی آمریکا به دست دانش‌آموزان شکسته می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان­‌های استان تهران سخنان خود را با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ابراز همدردی با خانواده شهدا و به ویژه شهدای دانش‌­آموز آغاز کرد و در ادامه به اهمیت روز ۱۳ آبان در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: روز ۱۳ آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی و مبارزاتش چند اتفاق مبارک دارد، در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ که دانش­‌آموزان عزیز در حمایت از انقلاب و حضرت امام (ره) قیام نمودند، در سال ۱۳۵۸ که دانش‌­آموزان و دانشجویان انقلابی لانه جاسوسی را تسخیر کردند و در سال­‌های قبل‌­تر از آن که حضرت امام تبعید شدند، همه این اتفاقات ۱۳ آبان را جزو روزهای به یاد ماندنی در تاریخ پرشکوه جمهوری اسلامی ایران ساخته است.

وی همچنین با گرامی داشتن هفته بسیج دانش‌­آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش‌­آموز و شهید فهمیده، در ادامه چند نکته درباره اهمیت و موقعیت تاریخی ۱۳ آبان بیان کرد: این هیمنه پوشالی که آمریکا در تلاش است برای خود بسازد، به دست دانش­‌آموزان شکسته می­‌شود و نوید این را می‌­دهد که به راحتی قابل از بین رفتن است و حتما با بصیرت و دانایی شما دانش‌­آموزان عزیز از بین می‌­رود؛ ۱۳ آبان روز تفکر است، از شما دانش‌­آموزان دعوت می­کنم درباره اتفاقات این روز و علت­‌های آن تفکر کنیم و برای آینده روشن از آن درس بگیریم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان­‌های استان تهران سخنان خود را اینگونه ادامه داد: ۱۳ آبان روز تقابل حق و باطل است و سنت الهی این است که در هر زمان و هر مکان که حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار بگیرند، پیروزی از آن حق خواهد بود. این روز موجب ذات­‌نمایی و کنار رفتن پرده­‌ها شد و دانش‌­آموزان تحت رهبری حضرت امام (ره) چهره پلید و خونخوار رژیم را آشکار کردند. ما باید از این قیام خونین و تاب‌­آوری آن درس بگیریم و همان‌طور که حضرت امام (ره) امید به آینده و پیروزی دادند، ما نیز همواره امیدوار باشیم.

بهرامی در ادامه خطاب به فرهنگیان گفت: همکاران عزیز و ارجمند بنده، بدانیم که بخشی از قیام ۱۳ آبان و درسی که از آن می‌­توانیم بگیریم بر عهده ما است و درباره انتقال تجربه به نسل جدید و آگاه کردن دانش‌آموزان تکلیف داریم و باید به دانش‌­آموزان درس هوشیاری و آگاهی در برابر هجمه‌­ها، لجن­‌پراکنی و سیاه‌نمایی رژیم استکبار و همراهان آن بدهیم.

وی سخنان خود را با بیان نکاتی درباره تکلیف دانش‌­آموزان در برابر ۱۳ آبان پایان داد و گفت: تکلیف امروز دانش‌آموزان، آمادگی برای ساختن نظم نوین جهانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ و این هدف با فکر کردن، درس خواندن، استقامت و تجهیز به ابزار روز به فضل الهی محقق خواهد شد. امروز رژیم استکبار به دنبال منحرف کردن ذهن دانش‌آموزان و نوجوانان است و شما عزیزان باید با هوشیاری و تفکر این راهبرد پلید را خنثی کنید.

خبرنگار: محسن رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار