خطیب نماز جمعه شهرستان مرند:

ملت ایران محکم‌تر از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با جنایتکاران تاریخ برخورد می‌کنند

مرند (پانا) - امام جمعه شهرستان مرند گفت ملت ایران باید سیلی محکم‌تر و ضربه‌ای قوی‌تر از ١٣ آبان ١٣۵٨ را به جنایتکاران تاریخ وارد کند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران محکم‌تر از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با جنایتکاران تاریخ برخورد می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: کاری که ملت ایران در این نیم قرن با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری انجام داده کسی تابحال قدرت و قهرمانی جوانان ایران را اینگونه ندیده است.

وی با اشاره به اقدامات انصارالله یمن علیه رژیم صهیونیستی تشریح کرد: ما مسلمانان، مخصوصا ملت بزرگ ایران در هیچ کجا دنبال جنگ نیستیم.

امام جمعه شهرستان مرند در ادامه تاکید کرد: ما با دنیا صلح کرده ایم، اما اگر کسی دنبال تجاوز و شیطنت باشد،امام در سال ١٣۵٩ فرمودند: «ما مرد جنگیم» و با کسی تعارف نداریم.

حجت الاسلام نعمت زاده در ادامه افزود: ملت ایران باید سیلی محکم‌تر و ضربه ای قوی تر از ١٣ آبان ١٣۵٨ را،فردا به آمریکا و دوستان(جنایتکار)او وارد کنند.

وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: هر کشوری بدون فرهنگ سالم محکوم به شکست است و امروز تمام هدف دشمن این است که جوانان ما را، ملت ما را، سبک زندگی ما را غربی کنند، فرهنگ ایرانی و فرهنگ اسلامی را از یادمان ببرند.

دانش آموز خبرنگار: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار